Ролики тижня: EVA, Viv’en petty, Сільпо, Novus та Київстар

Ролики тижня: EVA, Viv’en petty, Сільпо, Novus та Київстар

11.02.2024 09:02
  2202
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Мережа EVA до Дня усіх закоханих запустила музичне промо відео, у якому розповідає, що найкращі подарунки для неї та для нього можна знайти в магазинах та інтернет-магазині ритейлера EVA.UA.  З 1 оп 14 лютого усі романтичні подарунки марковані спеціальними позначками, що значного полегшує вибір покупцям. До того ж, дуже багато позицій пропонується зі значними знижками.

Viv’en petty

Бренд панчішно-шкарпеткових виробів Viv’en petty представив нову рекламну кампанію, створену українською креативною агенцією Drama Queen. Головною героїнею рекламного ролика стала амбасадорка бренду — блогерка та бізнес-леді Таня Парфільєва. У 15-секундному відео «Твій день з Viv’en petty» Таня з’явилась в семи різних образах з різними колготками в різних «масштабах».

“У бренда величезний вибір колготок: від корегуючої лінійки та бази, – до fashion-лінійки з принтами. Нам хотілося показати якомога більше опцій, про які жінки зазвичай не думають, на автоматі хапаючи з полиці звичні чорні колготки, – пояснила креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова. – Колготки можуть органічно виглядати абсолютно в різних образах, — від святкового до буденного, від інста діви, — до мами з коляскою. Тому і Таню в ролику ми показали в усіх її “ролях”: блогерки, мами, бізнес-леді”.
 

Сільпо

Мережа Сільпо створила 22-секундний ролик, в якому показала звідки та як свіжа риба прямує до її магазинів. Повітряним, наземним та водним транспортом з Норвегії, країн Середземномор’я та Туреччини свіжа рибка двічі на тиждень мчить до Сільпо, щоб її клієнти щодня мали хороший вибір.

Novus

Мережа Novus почала створювати рекламні ролики в рамках нового позиціювання “Робимо, бо любимо”. Цього разу ритейлер запустив відео рекламу до Дня усіх закоханих, у якій розповів про свою акцію до цього свята: з 8 до 21 лютого в магазинах Novus, а також в онлайн-магазині діятиме пропозиція “1+1”, тобто ви купуєте один товар, а отримуєте два. Один — для себе, один — для того, кого любите. “Любов живе у різних речах — у маленьких спільних ритуалах, теплих обіймах холодними вечорами, а ми даруємо вам вдвічі більше любові. Купуйте в Novus собі та тим, кого любите”, – говорять в мережі.

Київстар

Компанія Київстар запустила рекламну кампанію “Втричі більше”, щоб розповісти про те, що в тарифі “Мій Київстар” тепер буде втричі більше хвилин та гігабайтів. “Радимо прийняти цю інформацію втричі більше до свого серця. Адже Київстар потроює хвилини та гігабайти для абонентів. Щоб у вас було втричі більше добра, любові та турботи. Підключай у додатку Мій Київстар”, – зазначили в компанії.

 

To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  9