Ролики тижня: Chanel, Nike, Stella Artois, Samsung та Apple

Ролики тижня: Chanel, Nike, Stella Artois, Samsung та Apple

28.01.2024 09:00
  1594
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали передноворічні ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Chanel

Chanel презентував короткометражний фільм «The Button», який є тизером до кутюрного показу бренду Haute Couture 2024. Головну роль в стрічці зіграла акторка Маргарет Квеллі, відома за стрічками «Одного разу в Голлівуді» та «Залишені». Також у відео знялася модель Наомі Кемпбелл та французька акторка Анна Муглаліс.

У короткометражці героїня Маргарет Квеллі вирушає у неймовірну подорож до Парижу, щоб замінити відсутній ґудзик на жакеті від Chanel, а супермодель Наомі Кемпбелл як «фея-хрещена» дарує їй вкрай квиток на потяг.

Врешті Маргарет дістається бутика Chanel, що на 31 rue Cambon, проте виявляється, що замінити відсутній ґудзик не все так просто, як здавалось.

Музику до короткометражного фільму створив репер Кендрік Ламар.

Nike

У 2023 році спортивний бренд Nike запустив платформу Nike Jordan «Beyond». Місія цієї платформи – надихати молодь та допомогти їм повірити у себе і знати в собі сили здійснити свої найсміливіші мрії, перетворивши їх у цілі. 

Розвивати та просувати платформу бренду допомагає креативна студія Uncommon, яка розповідає історію Jordan очима наступного покоління, створивши Джампмена, що стали універсальним символом віри в себе і надихають молодь виходити «за межі».

У новому промо відео “Dreams” бренд та агенція Uncommon нагадала про те як важливо кожного ранку пам’ятати про свою мету і рухатись до неї. У ролику показано, як паризькі вуличні баскетболісти, грають у баскетбол у приміщенні старого банку у Парижі. Так, місцеві діти отримали можливість пограти в м’яч з одними з найвідоміших амбасадорів бренду, включаючи Майкла Джордана. 

Кульмінацією відео є момент, коли Майкл Джордан, оригінальний Джампмен, зустрівся з наступним поколінням сім’ї Джорданів, включаючи Джейсона Тейтума, Зайон Вільямсона, Луку Дончіча, Теяну Тейлор, репера Rema, Геббі Вільямс та Юсуфа Фофана.

Stella Artois

Бренд пива Stella Artois у своїй новій кампанії висловила підтримку та розуміння тим, хто не встояв перед довершеністю її келихів і прихопив один у  барі, що насолоджуватись його красою вдома. “Будемо чесними, хто хоча б раз у житті не брав келих з бару «помилково»?”, – стверджує бренд. Щоб довести, що він не засуджує таку поведінку, бренд випустив колекцію «Steal Artois» — модну капсулу з п’яти ексклюзивно розроблених речей, створених для того, щоб у закладах можна було непомітно забирати келихи Stella з собою.

«Ми раді відобразити таку важливу правду на екрані у такий сміливий спосіб — відзначаючи тих, хто позичив келих Stella Artois у барі, а не караючи їх. Визнаючи їх шанувальниками бренду та запрошуючи їх продовжувати робити це у грайливий та свіжий спосіб, що відповідає новому тону та стилю Stella Artois. Кампанія є результатом великої сміливості та партнерства агентства і клієнта, і, безсумнівно, ми самі не раз «позичали» келихи з бару», — коментує Раймундо Ундуррага, головний виконавчий директор  агенції VML Chile, яка працювала над створенням кампанії. 

 Samsung

Samsung активно просуває свій додаток для здоров’я на основі штучного інтелекту, показуючи, як нова технологія допомагає сучасним людям ігнорувати некорисні інстинкти, що виникли 200 000 років тому. У ролику «Everyday Welness With Samsung Health» від агентства Ogilvy New York показано чоловіка, який намагається покращити своє самопочуття за допомогою пробіжок, правильного харчування та якісного сну. Проте печерна людина намагається перешкодити йому, наполягаючи на тому, що він натомість повинен тікати від хижаків і їсти жирну їжу, щоб пережити зиму.

Бренд наголосив, що сучасна людина здатна ігнорувати ці інстинкти за допомогою програми Samsung Health, яка дозволяє їй контролювати свої цілі щодо жирової маси тіла та рівень стресу.

Apple

Компанія Apple використала безпрограшний варіант, щоб показати розширені портретні можливості iPhone 15. Героями її нової компанії стали найекспресивніші та найщиріші моделі світу — немовлята.

У кампанії «Baby Face» представлені 30 різних немовлят віком від чотирьох до 12 місяців з найщирішими виразами їхніх облич, зафіксованими в найдрібніших деталях фотокамерою iPhone 15.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от apple (@apple)

Зробити портрет немовляти — складне завдання, саме тому Apple об’єдналася з фотографом Еваном Кафкою, щоб зафіксувати сміх, посмішки, плач і все, що між ними, через об’єктив iPhone 15.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку