Ролики тижня: Novus, Нова пошта, lifecell, KFC та Укрзалізниця

Ролики тижня: Novus, Нова пошта, lifecell, KFC та Укрзалізниця

14.01.2024 09:00
  1695
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали передноворічні ролики від українських рітейлерів та представників суміжних галузей.

Novus

Насолити ворогу – місія всіх, хто в тилу. Кожен з нас може щодня долучатися до допомоги військовим, навіть у повсякденних речах, вважають у мережі Novus.

Здавалось, би купівля солі — цілком звична справа. Та у Novus можна знайти особливі пачки солі «Воля» з шахт Соледару, які стали справжнім символом незламності українців. У мережі триває проект, покликаний допомогти захисникам у закупівлі сучасного військового оснащення, а саме – потужних дронів.

До ініціативи “Воля” долучилась і Даша Астаф’єва, щоб підтримати збір на FPV дрони. Для цього вона стала касиркою у одному із супермаркетів мережі:

Щоб долучитися, потрібно придбати сіль «Воля» у магазинах або на novus.online для себе або в якості сувеніру для друзів та родичів. Вартість пачки, що водночас є донатом на перемогу, складає 200 гривень, а весь прибуток від продажу йде на FPV дрони військовим.

«Ця сіль – справжній скарб! Вона конвертується у FPV дрони, які відправлять захисникам в найгарячіші точки на фронті», – діляться в мережі.

А українці, які допомогли реалізувати цей збір та продовжують донатити завдяки своїм покупкам і сьогодні, мають змогу побачити результати своєї активної підтримки

Нова пошта

Для просування своєї послуги доставки відправлень у Європу Нова пошта створила короткий відео ролик, у якому наочно показала як легко це зробити. “Доставка без кордонів” – так логістичний оператор називає цю послугу, стверджуючи, що посилка до  адресата йтиме від трьох днів. А отримати її можна буде у відділенні, поштоматі чи за адресою.

lifecell

Один з найбільших мобільних операторів країни починає свій комунікаційний рік з нестандартного відео, а саме із CGI-анімованого рекламного ролика.

Для lifecell це новий спосіб донесення рекламних повідомлень до користувачів. Але експериментальним виявився підхід не лише до візуалізації, а й до ідеї. Так, головну роль у відео зіграв професор Рік, завзятий винахідник і шалений експериментатор. Він став уособленням кампанії з фіксації ціни на тарифи, яку оператор започаткував у вересні 2023 року. Особливість пропозиції полягає у можливості зафіксувати вартість акційного тарифа до кінця 2024 року у випадку перенесення номера від іншого оператора до lifecell.

“Для нас професор Рік — дійсно новий персонаж. Ми постійно експериментуємо, як з нашими комунікаціями, так і з послугами. Таке втілення ідеї частково обумовлено тим, що цьогоріч ми не хотіли випускати типову новорічну рекламу. Щодо послуги, вважаю, ми розробили привабливу і рятівну від непередбачуваних витрат пропозицію. Перехід зі своїм номером до lifecell є певною гарантією приємної та фіксованої вартості до кінця року”, – каже керівник департаменту маркетингових комунікацій lifecell Аві Щупак.

KFC

Інсайтом цьогорічної святкової кампанії KFC став настрій споживачів, який вони описували наступним чином: “Я не радію, але якщо когось зроблю щасливим, то мені від цього стане краще”. Тож, головна ідея кампанії полягала в тому, що “Дарувати – це приємніше, ніж отримувати!” Істина відома з дитинства, яка за останні два роки відкрилась для українців абсолютно по-новому. Тож креативники запропонували можливість подарувати свято кожному, отримавши бакет. А KFC в свою чергу подарує свято дітям, адже віддає 10 грн з кожному подарованого бакета у благодійний фонд “savED”.

Мета фонда – повернути дітям доступ до освіти, їхнє право навчатися, соціалізуватися, розвиватися для їхнього успішного майбутнього у вільній та демократичній Україні.

Слоган кампанії: “Даруй бакет – Ділись святом в один клік!” Адже подарувати своїм смачну курочку та святковий настрій тепер можна онлайн на сайті.

Реалізовувати кампанію було вирішено через мультик, в який додали не менш відомого фанатам KFC персонажа. Минулорічні герої знову з’явилися в мультику з новою місією.

Укрзалізниця

У ролику, створеному до новорічних свят, працівники Укрзалізниці заграли мелодію «Щедрика», привітавши таким чином українців з Новим роком. «Через війну для багатьох українців шлях додому став мрією. Мрією, над реалізацією якої працює багато відважних людей. Серед них і ми — залізничники. Допомагаємо близьким зустрітися та дбаємо аби зимові свята у всіх були за розкладом. Віримо, що у 2024 році повернемо мрії українців». — прокоментувала команда Укрзалізниці.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку