Ролики тижня: Indposhiv, Фокстрот, Файно маркет, KFC та відеоманіфест “Шлях коханої”
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Indposhiv
До Дня захисників і захисниць України бренд чоловічого одягу Indposhiv та добровольчий батальйон «Хартія» показали, як вони уявляють майбутню перемогу. Відео про мрію знімали в самому серці Харкова — в місці, де зародився добровольчий підрозділ в лютому 2022 року, і яке з травня 2024-го захищає бригада.
Після початку повномасштабного вторгнення, як і більшість українських бізнесів, бренд Indposhiv адаптувався до нових реалій. Та з 2024 року відкрив ще один напрям — пошиття парадних форм для військових.
“Наша місія — одягати найкращих чоловіків країни, частина яких наразі стали військовими та захищають нашу незалежність на полі бою. І святковий одяг, який точно їм буде потрібний після перемоги, це парадна форма. Працювати над цим новим напрямом було для нас дуже важливо та надихаюче, адже ця парадна форма частина нашої спільної мрії. Ідея для ролику народилася у нас після мого знайомства з Всеволодом Кожемяко, засновником добровольчого батальйону «Хартія». Він дуже надихаюча людина та мені дуже захотілося зробити щось із сенсом разом з ним і «Хартією», яка зараз перетворилася на бойову бригаду НГУ з бойовими здобутками та власною історією. Тож ми пошили парадну форму та вирішили зняти ролик про нашу мрію, яку вони і ще мільйони військових наближають кожен день”, – розповідає засновниця бренду Indposhiv Катерина Возіанова.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
“Військова форма Сил оборони — один із символів держави, особливо якщо країна перебуває в стані війни й відстоює свої кордони. Саме тому повага до однострою — це повага до самої держави. Так з’являється поняття «честь уніформи». Розуміння цього поняття приходить не відразу, а лише після усвідомлення та прийняття цінностей свого підрозділу, бригади, роду військ і в цілому — Сил оборони. Після пережитих важких тренувань, виконаних бойових завдань і, що важливо, після спільних перемог. А парадний однострій — це є символ нашої найбільшої мрії та цілі, нашої спільної перемоги. Це та мрія, заради якої живе і працює щодня кожен військовий”, – прокоментувала прес-служба 13-ї бригади оперативного призначення НГУ «Хартія».
Шлях коханої
Veteran Hub спільно з креативною агенцією Patsany Agency за підтримки Фонду «Партнерство за сильну Україну» представили відеоманіфест «Шлях коханої».
Соціальна кампанія звертає увагу на те, як дружини та партнерки українських воїнів проживають війну й розлуку, а також підсвічує важливість солідарності, підтримки та визнання їхнього досвіду.
Ролик складається з двох сюжетних ліній: хору дружин військовослужбовців та документальних кадрів з життя кількох героїнь. Усі 11 героїнь ролика — реальні партнерки воїнів: Тетяна Рогоза, Марія Воскобойник, Вероніка Мішаєва-Яковлєва, Карина Калита, Марія Юрова, Анастасія Корзун, Ольга Чеснокова, Яна Кузнєцова, Олександра Луцак, Світлана Павлишин, Олександра Кононець.
Попри те, що кожна з них переживає самостійний досвід війни, співаючи разом, героїні знаходять підтримку одна в одній. Саундтреком до відеороботи стала відома українська пісня «Намалюй мені ніч» авторства Миколи Петренка та Мирослава Скорика.
Фокстрот
У Фокстрот запустили творчу колаборацію улюблениці дітей – маскоту Фоксі з найпозитивнішим тіктокером України – РуханкоМеном. Трек «Фоксі з тобою», прем’єра якого відбулася 19 вересня, швидко здобув популярність. За перші кілька днів відео в TikTok набрало понад 330 000 переглядів, 30 000 вподобань та більше 1200 коментарів, зарядивши сотні глядачів своєю енергією.
Концепцію нового ролику і іміджевої кампанії «Фоксі з тобою» розробила креативна агенція BRND WGN UA у співпраці з командою Фокстрот для промопідтримки фірмового мерча. У рамках благодійної акції «Подаруй щасточку добра» частина коштів з його продажу спрямовується на організацію арт-терапевтичних занять для дітей, які постраждали від війни. За рік проєкт охопив понад 200 дітей.
Файно маркет
Мережа магазинів Файно маркет рада бачити покупців у будь-якому образі та настрої, про що розповідає у новому анімаційному ролику “Зголодніли? Як добре, що Файно маркет завжди поруч!”
Заходьте в капцях, перед важливою зустріччю чи під час рекламної паузи у футбольному матчі. Чи то велика закупка на тиждень, чи просто смаколики на вечерю — у Файно маркет завжди швидко, зручно і смачно.
KFC
KFC Ukraine спільно з агенціями Idealers та Media First Ukraine запустив нову рекламну кампанію для Стріпс Бакету, яка стала поєднанням гастрономічного задоволення і сучасних технологій. Родзинка кампанії – інтеграція штучного інтелекту, зокрема ChatGPT, як ключового інструменту для взаємодії з аудиторією.
Команда маркетологів KFC Ukraine та Idealers вирішила підійти до завдання творчо та залучила ШІ до процесу створення відеоролика. Результат вийшов надзвичайним, адже ChatGPT безпомилково знає, де готують найсмачнішу курочку на планеті.
Команда наголошує, що штучний інтелект – це не просто технологія, але й джерело натхнення та щоденних маленьких радощів. Для тих, хто сумнівається в магії сучасних технологій, пропонується перевірка: поставте запитання ШІ – який бренд є синонімом найсмачнішої курки у світі? Відповідь не змусить вас чекати – це, безсумнівно, KFC.