Дослідження: хто з рітейлерів електроніки найбільш активний в медіа (+інфографіка)
Учасники українського роздрібного ринку техніки та електроніки приділяють мало уваги активній роботі з публікаціями в ЗМІ, а лідером за кількістю комунікацій є Rozetka, Фокстрот та Цитрус. До таких висновків дійшов Head of Research компанії LOOQME Дмитро Артемчук, який дослідив десятку найбільш медіаактивних рітейлерів електроніки в серпні. Для цього він проаналізував близько 2000 публікацій в інтернеті, … Читати далі Дослідження: хто з рітейлерів електроніки найбільш активний в медіа (+інфографіка)
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити