Після першої “бавовни”: як рітейлери жартували про майбутнє відновлення роботи в Криму
Rozetka і борщ Клопотенка на Ластівчиному Гнізді, Пузата Хата у Кремлі, Київстар у Новофедорівці, а також Цитрус і Бандера, конкуренція між Reserved, iStudio і аптекою Подорожник та інші жарти з нагоди першої “бавовни” у Криму.
Після того, як 9 серпня на російській авіабазі у Новофедорівці сталася “бавовна”, українські рітейлери влаштували жартівливий тред на тему, хто після деокупації Криму займе який ярус на знаменитій пам’ятці архітектури – Ластівчине гніздо. Тред перетворився у великий флешмоб, до якого приєдналися компанії різних сегментів. Хто і як бачить своє повернення у Крим та де (жартома, звичайно ж) хотів би відкритися, – в добірці RAU.
Першим забронював собі місце на Ластівчиному Гнізді маркетплейс Rozetka. «Цур наше місце», — написав ecommerce-гігант у Twitter і відмітив ряд інших компаній, щоб ті доєдналися до розпочатого треду.
АТБ у відповідь зарезервував собі місце на першому поверсі пам’ятки, розташованої на скелі Ай-Тодорського мису.
Нова пошта поспішила встановити поштомат. “Треба хоч одненький”, – запропонувала компанія.
Укрпошта обрала собі “місце під сонцем” посеред моря. Поштовий оператор пришвартував пересувне відділення неподалік від рітейлерів, раптом знадобиться.
Кулінарний експерт Євген Клопотенко пообіцяв усім влаштувати звану вечерю і, як особливу святкову страву, приготувати борщ.
В Київстар про всяк випадок перепитали, чи буде сало.
“Інкасатори вже на низькому старті”, – заявили в Приватбанк.
Укрзалізниця запропонувала виїжджати: “Досить балачок!”
Видавництво ArtHuss зметикувало, що в дорогу не завадить хороша книга. І запропонувало один зі своїх бестселлерів “65 українських шедеврів мистецтва” Діани Клочко.
Інше видавництво – Наш формат – також вирішили претендувати на квадратні метри на мисі. У якості заманухи запропонували книгу «Перспективи української революції» Степана Бандери.
Знайшли собі місцину й платіжні термінали iBox.
Один з користувачів від імені LPP застовпив місце для Reserved, в самий раз над АТБ-маркет. В башті хоче розміститися відділення банку ПУМБ.
Конкуренцію за локацію їм складе iStudio. “Віримо”, – написав рітейлер у Facebook.
Аптека Подорожник на тому ж місці запропонувала кардинально змінити вигляд балкону на другому поверсі “гнізда”.
В Varus зметикували, що на горі місця всім уже не вистачає, тож обрали собі мінус перший поверх.
“Окей, забирайте Ластівчине гніздо, ми першими забили місце з найбільшим трафіком”, – хитро відреагували в Citrus. І встановили замість пам’ятника Леніна скульптуру Степана Бандери в центру Симферополя.
Пузата хата вирішила підвищити ставки і застовпила собі місце у Кремлі.
“Будівлі під оренду в Криму розлітаються як медова пахлава на пляжі. Встигли собі зарезервувати приміщення в Феодосії”, – схитрили в мережі гаджетів ЖЖУК.
У Фокстрот вирішили не мірятися вивісками, а зайнятися підготовкою до запуску доставки.
Компанія DTEK приєдналася до свята брендів і запропонувала конвертувати південні вітри в екологічну енергію.
До толоки приєдналася й аптека АНЦ.
Підтримав всеукраїнський флешмоб харківський ТРЦ Дафі. Правда заховав усі логотипи всередину торгово-розважального центру. Мабуть, щоб фасад не псувати.
Multiplex також нагадав, що який ТРЦ без кінотеатру.
Нова пошта вирішила, що одного жарту недостатньо по темі, тож додатково сміливим твітом згадала хороші часи, коли у Криму було їх відділення.
Київстар вже візуалізував, як буде виглядати їх магазин у Новофедорівці.
І додав, що “за збереження зовнішнього вигляду культурних пам’яток”, тож фасад псувати не будуть. Та ніхто й не збирався, камон!
Ще одним твітом Укрпошта нагадала, на що чекають українці далі. Користуючись нагодою, генеральний директор Укрпошта Ігор Смілянський анонсував відповідну марочку.
Читайте також
Джонсонюк назавжди: як рітейлери відреагували на відставку Бориса Джонсона та інші меми місяця