Ефект панами: як рітейлери обіграли перемогу Kalush Orchestra на Євробаченні-2022

Ефект панами: як рітейлери обіграли перемогу Kalush Orchestra на Євробаченні-2022

21.05.2022 09:00
  4567
Микола Маранчак

Як АТБ, Фокстрот, Свій Маркет, Книгарня Є, Аптека Доброго Дня, Епіцентр, Varus, Rozetka, Цитрус, Prostor, Пчілка Маркет та багато інших рітейлерів обігравали назву пісні переможців Євробачення “Стефанія” та приміряли на своїх лого панаму фронтмена Kalush Orchestra Олега Псюка.

Можна не сумніватися, що попит на панами бренду Shkoura та сорочки від Etnodim, в яких виступав фронтмен гурту Kalush Orchestra під час Євробачення 2022, зріс в рази. Проте рожевий аксесуар став не лише символом успіху України на пісенному конкурсі, але й переріс у своєрідний флешмоб, під час якого атрибут перемоги вирішили приміряти чи не кожна друга компанія в Україні. Серед них виявилося й чимало рітейлерів, які побачили в цьому власний символізм. Як вони це робили і хто долучився до хайпу – в огляді RAU.

В мережі магазинів Varus привітали Kalush Orchestra з перемогою креативною світлиною та назвали здобну булку з вишнею зі свого асортименту «Стефанія».

Лисеня Фоксик від Фокстрот заявило, що вірить в перемогу і похизувалося стильним аксесуаром.

Мережа аптек АНЦ відкрили аптеку в Калуші з нагоди перемоги хлопців на Євробаченні. “Сьогодні цей сміливий крок зробили і ми, відкривши аптеку у Калуші: вул.Хмельницького,19. Ми так пишаємось Kalush Orchestra, тож відзначили це на нашому фасаді”, – повідомили на сторінці компанії.

В мережах Епіцентр та KTC, окрім того, що приміряли панаму на логотипі компанії, також креативно привітали Олега Псюка і всю банду Kalush Orchestra з перемогою.

Свій Маркет додали панаму у новий стікер до свого набору наліпок в месенджерах – у Viber та Телеграм. Усі вони – у вільному доступі.

З окремим привітанням публікацію зробили також в мережі магазинів товарів для дітей Антошка.

У тренді виявилися також АТБ, Свій Маркет, Prostor, Пчілка Маркет, Аптека Доброго Дня, Книгарня Є, зі сторінок яких ніби звучить: “Стефанія мамо ,мамо Стееефаааніяяяя…..”

 

 

Ажіотаж не обійшов також ТРЦ. До флешмобу долучилися Караван та Спартак.

Читайте також

Меми війни: як і про що жартують українські рітейлери під час воєнного стану


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку