
Безпека – понад усе: Leroy Merlin встановила модульні бомбосховища для захисту покупців та працівників


В містах-мільйонниках процес комфортної покупки асоціюється з відвідуванням торгівельних центрів або сучасних магазинів з широким асортиментом. А як відбувається цей процес у містах-супутниках? Бюро Маркетингових Технологій здійснило маркетингове дослідження серед клієнтів супермаркетів у місті Бровари Київської області.
Дослідження проведене восени 2021 року серед 450-ти респондентів, методом особистого інтерв’ю face-to-face та фокус-групове дослідження трьох вікових категорій. Свої грошові витрати мешканці типового міста-супутника розподіляють наступним чином. Середній показник витрат у супермаркетах на місяць складає: на сім’ю – 7000 грн, на одну людину – 2500 грн. Молодь відвідує магазин кожного дня, а старші люди декілька разів на тиждень. У відсотковому відношенні частота покупки серед всіх респондентів має такий розподіл: 59% – купують щоденно, 38% – декілька разів на тиждень, 3% – раз на тиждень або рідше.
Топ-3 вимог, які покупці висувають до супермаркетів, досить класичні: ціна, асортимент, свіжість товарів. Але ідеальний супермаркет повинен мати додаткові переваги. Комфортна покупка у відвідувачів асоціюється з відчуттям особистого простору. Учасники дослідження назвали такі бажані характеристики, як достатність простору, відсутність скупчень людей, наявність туалету та ненав’язлива привітність персоналу. Найбільш неприйнятне для споживачів у супермаркеті: великі черги на касах – 34%, прострочений товар – 33%, неприємні запахи – 32%.
Гарна новина для маркетологів – частка респондентів, які за акціями купують «про запас», є більшою серед тих, хто має дохід вище середнього. Акції та знижки приваблюють забезпечених покупців. Проте вони мають відбуватися «тут і зараз» і не бути надто складними. Аналогічне ставлення простежується і до програм лояльності, вони мають бути зрозумілими.
Такі ознаки споживацької поведінки виявлені за результатами дослідження в українському місті з населенням 108 000 людей. Супермаркет стає для споживачів найкращим, коли він асоціюється з покупками до свят, прийомом гостей та продуктами для приємних подій.
Читайте також –
Яким буде новий ТЦ цікавого для України формату – Retail Park Bucha