Результати мережі ТРЦ Караван в 2017 році: 30,8 млн відвідувачів, 64 нових орендаря

Результати мережі ТРЦ Караван в 2017 році: 30,8 млн відвідувачів, 64 нових орендаря

07.02.2018 02:26
  720
rau

DCH Infrastructure & Real Estate, що управляю мережею ТРЦ Караван (Київ, Харків, Дніпро) підвела підсумки 2017 року.

Сумарно відвідуваність ТРЦ збільшилася на 5,5% і склала майже 30,8 млн чоловік. Вакантність по трьом ТРЦ на 1 січня 2018 року склала 0,9%. За рік підписано 64 договори оренди (без урахування острівної торгівлі та меблевого гіпермаркету). «Ринок показує позитивну динаміку, а мережа ТРЦ Караван істотно поліпшила заплановані показники. У 2018 рік ми дивимося з упевненістю і ставимо перед собою досить амбітні цілі», – коментує генеральний директор DCH Infrastructure & Real Estate Данило Владов.

Кращу динаміку демонструє ТРЦ Караван в Дніпрі. Відвідуваність ТРЦ склала 10,4 млн осіб (+3,5% до 2016 року). Вакантність в дніпровському ТРЦ на кінець року склала 0,5%, що стало історичним мінімумом за весь час існування ТРЦ. Пул орендарів ТРЦ поповнився такими операторами, як Goldi, F’91, Intimissimi, Sova, Estro, Mi Store, Natali Bolgar, A-shop, Mida, Wonder, Designed for Fitness, Anabel Arto, Maltina, Сирне королівство, Gipfel. На фуд-корт зайшли такі ресторани як Grill Pub і Борщ.ua.

Лідер по відвідуваності – харківський ТРЦ Караван з кількістю відвідувачів, що перевищує 12,7 млн ​​чоловік за рік (+4% до попереднього року). Вакантність ТРЦ Караван в Харкові на кінець року залишається нульовою. За рік підписані 15 договорів оренди, в їх числі такі орендарі – Fitness Club Affect, Betty Barclay, S.Oliver, L’Occitane, Designed for Fitness, Anabel Arto, Bags Etc., Сирне королівство і інші оператори. Ексклюзивно в ТРЦ Караван в Харкові відкрився і магазин нового для України бренду Under Armour.

ТРЦ Караван в Києві відвідали понад 7,7 млн ​​осіб (+9%). Вакантність ТРЦ зафіксувалася на рівні 1,2%. Підписано 29 договорів оренди. У київський Караван зайшли наступні орендарі: Укрзолото, F’91, Jasmine, Mi Store, Anabel Arto, винний бутик Paparocks і інші.

«Особлива увага приділяється співпраці з українськими брендами. Прикладом служить відкриття в наших ТРЦ таких магазинів як Designer’s Room Pop-Up Store, бутика Anna Yakovenko, магазину Artari і багатьох інших. Ми намагаємося підтримувати розвиток української фешн індустрії. Крім співпраці з великими мережевими компаніями, ми готові вибудовувати відносини та допомагати молодим рітейлерам, які проходять етап становлення. Вони амбітні, тож в ТРЦ Караван мають всі шанси стати ще більш впізнаваними і відомими», – говорить Данило Владов.

Говорячи про концептуальні зміни, що відбулися за останній рік, топ-менеджер особливо підкреслив, що аудиторія кожного ТРЦ все більше демонструє свою унікальність і регіональний характер. Через це, в 2017 році стратегія роботи, затверджена DCH Infrastructure & Real Estate для ТРЦ Караван, грунтувалася на специфіці регіонального клієнта. Це відобразилося і в роботі з тенант-міксом і в стосунках з відвідувачами. Так, орієнтир в Києві – це сімейна і дитяча аудиторія. Саме тому в переговорах з орендарями девелопер наполягає на збільшенні асортименту, що цікавить ці категорії відвідувачів.

Харків – це хоча і «молодий» місто, з великою кількістю активних студентів, змагається з Києвом в аудиторії у віці 35+ з достатком «вище середнього». Відповідно і ТРЦ, пропонуючи і якісний шопінг, і активне дозвілля, орієнтується не тільки на молодіжну аудиторію.

Дніпровський Караван – найбільший ТРЦ в регіоні. І відвідувачі вимагають максимальної різноманітності як в магазинах, так і в розвагах. Дніпряни тепло ставляться до тих, хто приділяє їм увагу і пропонує їм різноманітне дозвілля.

У 2017 році акцент був зроблений на оригінальність подієвого маркетингу, при цьому суттєвим фактором є соціальна складова. Йдеться перш за все про спортивні та культурні заходи, з акцентом на розвиток молоді: біговий марафон і змагання з воркаут, чемпіонати з брейкдансу та чирлідингу і це далеко не весь список подій такого роду. По багатьох проектах ТРЦ активно співпрацюють з районними та міськими адміністраціями, територіальними громадами.

Довідка. DCH Infrastructure & Real Estate – керуюча компанія мережі ТРЦ Караван – Київ, Харків, Дніпро. Загальна площа торгових об’єктів становить близько 250 000 кв. м. У портфель компанії також входять готель Premier Palace Hotel Kharkiv 5 * і ЖК «Воздвиженка».

DCH Infrastructure & Real Estate входить в групу компаній DCH – одну з найбільших вітчизняних бізнес-груп, активи якої представлені будівельними і девелоперськими компаніями, фінансовими установами та ін.

ТРЦ Караван в Дніпрі:

  • загальна площа 97 500 кв. м;
  • більше 200 магазинів популярних марок одягу і взуття;
  • продуктовий гіпермаркет Ашан;
  • гіпермаркет меблів Караван;
  • найбільший в місті 7-зальний кінотеатр Мультиплекс;
  • льодовий каток;
  • дитячий розважальний комплекс Ігроленд.

ТРЦ Караван в Харкові:

  • загальна площа 84 000 кв. м;
  • більше 200 магазинів популярних марок одягу і взуття;
  • продуктовий гіпермаркет Ашан;
  • гіпермаркет меблів Караван;
  • льодовий каток, океанаріум;
  • парк сімейного дозвілля Fly Park.

ТРЦ Караван в Києві:

  • загальна площа 58 000 кв. м;
  • більше 200 магазинів одягу та взуття;
  • продуктовий гіпермаркет Ашан;
  • кінотеатр Мультиплекс;
  • роллердром;
  • парк сімейного дозвілля Fly Park.

Читайте також –

Товарообіг торгових центрів Budhouse Group в 2017 році виріс на 32% – до 5,6 млрд грн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку