Підводна столиця: як рітейлери віджартувалися на тему потопу в Києві
Як Citrus, Domino’s Pizza, Укрпошта, Eda.ua, Ощадбанк та інші обіграли зливу в Києві 25 липня і викликані нею потоп і транспортний колапс.
Середа, 25 липня, обернулася апокаліпсисом для столичної інфраструктури. З-за потужної грози підземні переходи, дороги і мости виявилися затопленими і Київ буквально виявився паралізований 10-бальними пробками. КМДА рекомендувала городянам вжити термінових заходів і, у разі сильного вітру і дощу сховатися в найближчих ТРЦ і ресторанах, але це не точно. Як завжди, українські користувачі Facebook почали жартувати, адже в нашій країні немає кращого приводу для гумору, ніж погані новини. Погримаснічати навколо такого штормового ситуативу вирішили і рітейлери, а також інші українські компанії. RAU зібрала найбільш яскраві та кумедні приклади.
Citrus оголосив відкриття сапбордингу в Києві. До повідомлення “Готуйтеся, ми вже випливаємо до вас”, прикріпили фото умиротвореного, замріяного спортсмена і рекламу електро SUP борда, так би мовити, може цього літа де-небудь на Теліги згодиться.
В Укрпошта заявили, що у них “в будь-яку стихію все під контролем” і “при оплаті швидкої доставки розганяють хмари над відправленнями”. Вийшло просто мега, інше питання, чи пам’ятають в Укрпошта, що Мойсей хоч і розігнав хвилі Червоного моря, потім ще 40 років по пустелі блукав? Символічненько, тек-с.
В Eda.ua теж переконані в можливостях своєї доставки, головне, щоб їх кур’єри були згодні з SMM-щиками. На фото насправді в’єтнамська доставка піци HANG NGAY, де, як відомо, набагато більше адаптовані до тропічних опадів.
У Domino’s Pizza не стали переконувати, що для них весло-човниковий спосіб доставки – звична річ, а чесно написали, що “вчора нами був протестований новий спосіб доставки”. Як бонус, плачучий до сліз смайлик. Ось тільки погодка навколо кур’єра не така сувора, як вчора багатьом довелося на собі випробувати (і десь далеко Lana Del Rey затягнула свою “Summertime sadness”).
В столичному ТРЦ Проспект запропонували сховатися від стихії у них. В якості плюшки пообіцяли «кіно з великим вибором какао і тістечками».
За тією ж схемою пішли і в Епіцентрі, з тією відмінністю, що тут замість солоденького пропонують “гондоли”.
В Ощадбанк проявили турботу про працівників і не стали пропонувати “не можете прийти до нас, ми самі до вас прийдемо!” У Ощад24/7 є все необхідне, – написали у Facebook банку, – І ноги мочити не треба:) Іронічний коментар під постом трохи розбавив впевненість Ощаду в його онлайн-сервісі: “так тільки працює через раз”, – написав один з користувачів. Той момент, коли дійсно хочеться, щоб бажане збігалося з дійсним.
Корпорація Біосфера запропонувала киянам вирішення проблеми завдяки вологопоглинаючим серветкам.
Але краще за всіх, мабуть, про ситуацію написав Facebook dtp.kiev.ua – портал про ДТП, дорожній рух, автокультуру і НС в Києві з більш, ніж 100 000 фоловерів. Хто б міг подумати?
“Хочеш полетіти?? Пливи!!! Гідропорт Жуляни”, – пишуть dtp.kiev.ua.
Ось кому взагалі не смішно, так це дрібному підземного рітейлу. Збитки і ще раз збитки, – і жартами тут не допоможеш.
Читайте також –
Не панікуй! Як жартували українські рітейлери з приводу електромобіля Tesla в космосі