5-6 жовтня, Київ – Retail Praktik спільно з Nielsen за підтримки RAU запрошують на практичний навчальний семінар “Як регіональній мережі виграти конкуренцію у лідерів ринку”.
Споживач швидко змінюється, він стає розбірливим, обізнаним і вимогливим, та й сам роздрібний ринок переживає справжню трансформацію.
Цей семінар для рітейлерів, які хочуть спіймати хвилю змін і продовжувати вести свій бізнес успішно.
WORKSHOP БУДЕ КОРИСНИЙ:
- власникам роздрібних мереж;
- топ-менеджерам роздрібних мереж;
- ключовим співробітникам роздрібних мереж.
ОСНОВНІ ТЕМИ:
- 8 незамінних технологій роздрібних мереж.
- Український покупець – хто він і що йому потрібно сьогодні?
- Український FMCG-ринок: Що зробити сьогодні, щоб виграти завтра.
- Категорійний менеджмент в сучасній роздрібній торгівлі. Практичні методики та поради, які використовують провідні світові мережі.
- Побудова локомотива з Privat Label в українських умовах.
- Підвищення доходу на квадратний метр (GMROS) і прискорення окупності інвестицій в розвиток мережі.
- Хмарні рішення для управління.
- Скорочення фонду оплати праці торгового персоналу в умовах тотального зростання зарплат.
ПОВНА ПРОГРАМА https://www.retailpraktik.com/workshop
СПІКЕРИ
- Галина Смирнова, керуючий партнер в Retail Praktik, в минулому – заступник генерального директора мережі магазинів EVА.
- Олег Смирнов, підприємець, засновник компанії Retail Praktik, 15 років досвіду роботи, в минулому – директор з продажу мережі ProStor.
- Віталій Брик, директор зі стратегічного розвитку Nielsen в Україні та Білорусії.
- Тетяна Шевченко, директор напрямку якісних і кількісних досліджень Nielsen в Україні та Білорусії.
- Володимир Гранін, керівник напрямку власних торгових марок мережі EVA.
- Володимир Непьюк, СЕО компанії PLANOHERO