Офіційне відкриття Рітейл Парк Петрівка відбудеться 31 березня
Також святкові заходи в Рітейл Парк Петрівка в Києві на проспекті Степана Бандери, 15 г продовжаться і 1 квітня.
Про це повідомляється на офіційній сторінці Рітейл Парк Петрівка в соціальній сторінці Facebook і на сторінці девелопера проекту – компанії Immochan Ukraine. Концепція рітейл парку передбачає облаштування значних площ для великих магазинів з окремими входами, де пропонується широкий асортимент товарів. Загальна площа першої черги об’єкта складе 12 000 кв. м.
Відзначимо, що мова йде саме про офіційне відкриття об’єкта: технічне, «business-to-business» відкриття відбулося ще 15 березня. Тоді почав роботу перший магазин в складі Рітейл Парк Петрівка – торгова точка датської мережі товарів для будинку JYSK. Площа об’єкта склала 1200 кв. м. Будівлі в Рітейл Парк Петрівка будуть являти собою strip-mall: вони розмістяться в два ряди і будуть заповнюватися за принципом один блок – один оператор, без площ загального призначення. Парковка на 200 машиномісць буде знаходитися перед будівлями. Покупці також зможуть залишати автомобілі на спільному паркінгу з ТЦ Ашан Петрівка, розрахованому на 1800 місць.
Як раніше розповідала RAU, рішення про будівництво Рітейл Парк Петрівка було прийнято девелопером після вивчення споживчого попиту в зоні охоплення об’єкта – понад мільйон чоловік, які проживають в Оболонському, Подільському, Деснянському районах міста Києва та Вишгороді. Компанія розраховує, що після завершення будівництва проекту буде створено унікальний кластер, що пропонує споживачам практично всі можливі товари. До нього увійдуть діючий ТЦ Ашан Петрівка і ТЦ Епіцентр. Слоган об’єкта – «Easy to come – Easy to Buy».
Серед уже заявлених орендарів: супермаркет товарів для дому JYSK, який зайняв 1 200 кв. м, перший в Україні магазин спортивного бренду Decathlon, мегастор модного одягу Argo Сenter, магазин брендового джинсового одягу Colin’s, магазин побутової техніки та електроніки Comfy, магазин турецького оператора одягу LC Waikiki, а також інноваційний дитячий розважальний центр ZKIDZ club, площею близько 4 000 кв. м і центр спілкування з тваринами і магазин комплементарних товарів Zoo land. Прогнозований трафік відвідувачів в будні і вихідні дні від 30 000 до 60 000 відповідно.
Як розповіла RAU комерційний директор Іммошан Україна Ганна Корягіна, на практиці компанія добре знає як працюють рітейл-парки, і впевнені в перспективності даного напрямку, в тому числі і в Україні. «Тільки у Франції Immochan належить 74 рітейл-парка, а всього в управлінні знаходиться понад 100 подібних об’єктів площею майже 1,5 млн кв. м. З огляду на, що загальний портфель комерційної нерухомості компанії включає 3,9 млн кв. м, частка ритейл-парків чимала, і це підтверджує, що даний формат успішний», – говорить вона.
Читайте також –