Як, об’єднуючи зусилля департаментів маркетингу ТРЦ і орендарів, в рази посилювати ефект від проведених кампаній і активностей. Цей матеріал також доступний російською мовою Бренд-менеджери торговельно-розважальних комплексів Arricano Олександра Сухотіна (ТРК Сонячна Галерея, ТРЦ РайON) та Дар’я Понкратова (ТРК Проспект, ТРК City Mall) вважають, що вибудовуючи партнерські відносини між орендарем та орендодавцем, розвиваючи ефективну комунікацію, синхронізуючи … Читати далі Retail Hacks by Arricano: 5 ключів до ефективної взаємодії маркетингу рітейлера та торговельного центру
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити