Підсумки 2018 року для ТРЦ Фабрика: 9,4 млн відвідувачів, 22,5% зростання товарообігу орендарів
На сьомому році роботи показники роботи торгового центру продовжують зростати.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Девелоперська компанія Budhouse Group підвела підсумки роботи у 2018 році для одного з ключових торговельно-розважальних центрів південних областей України – херсонського ТРЦ Фабрика.
Як наголошується в релізі компанії, завдяки зростанню середнього чека товарообіг орендарів ТРЦ збільшився в 2018 році на 22,5% і склав близько 2,9 млрд гривень. ТРЦ в минулому році відвідало 9,4 млн осіб. Близько 1,5 млн відвідувачів з цього числа були іногородніми, в основному мешканцями Херсонської та Миколаївської областей. Всього з моменту відкриття ТРЦ Фабрика відвідало вже понад 57 млн осіб. В середньому відвідувачі бувають в торговому центрі 6-7 разів на місяць і проводять в ньому 112 хвилин. Практично кожен 11-й житель Херсона відвідує об’єкт кожен день.
У 2018 році в ТРЦ Фабрика з’явилися нові великі орендарі, які поповнили асортимент товарів і послуг. Навесні відкрив магазин новий для Херсона бренд LC Waikiki (1300 кв. м). У серпні на площі 300 кв. м почав роботу магазин USUPSO в форматі великого відкритого острова. Так само в 2018 році були відкриті такі магазини: Intimissimi, Calzedonia, Wittchen, LTB, Акварель, Секунда, Монпасье, Craft burger, Week, Золота країна, Кактус, Butlers, Huawei та ін. Всього за рік в ТРЦ з’явилося 36 нових орендарів загальної площею 2300 кв. м.
У 2018 році підприємства ТРЦ сплатили тільки в місцевий бюджет понад 100 млн грн податків. Фабрика залишається найбільшим діючим об’єктом Херсона з кількістю працевлаштованих понад 3000 осіб.
Продовжила свою роботу програма «Будь ближче». В рамках програми понад 3500 сиріт, дітей переселенців і учасників АТО взяли участь в різних культурних і розважальних заходах торгового центру. Також ТРЦ взяв участь в соціальному проекті «Я – Святий Миколай». Восени минуло чотири етапи фестивалю дитячої творчості «Я – майбутнє Херсонщини», в якому взяло участь понад 400 дітей з дитячих будинків та інтернатів. Були реалізовані два освітні проекти: «Fabrika English Speaking Weekend» (безкоштовні уроки англійської), і спільно з навчальним центром «Фурор» – безкоштовні уроки польської мови.
Продовжив свою роботу інтерактивний дитячий ляльковий театр (понад 100 вистав, які відвідали більше 25 000 людей). До того ж, рік, що минає, був багатий на танцювальні події: турніри та фестивалі спортивно-бального танцю, балет і велика кількість танцювальних майстер-класів для відвідувачів.
Традиційно в День Народження ТРЦ відбувся грандіозний концерт, хедлайнером якого стала популярна українська група The Hardkiss. За рік торговий центр побувало багато знаменитостей, серед яких Дзідзьо, П’єр Едель, Open Kids тощо.
Минуло більше 25 спортивних заходів та турнірів, серед яких: streetball, crossfit, тхеквондо (різних рівнів), вело-ралі, street work out, турнір з тайського боксу, бочче, турнір з сучасних танців, фестиваль спортивного бального танцю, фестиваль бойових мистецтв, Dron Racing, чемпіонат України зі спортивного боулінгу і багато інших.
За 2018 рік у ТРЦ пройшли 231 захід і активностей для дітей та дорослих, серед яких: Fabrika Cosplay Fest, Fabrika Rotor Fest, Fabrika Fashion Day, День Народження ТРЦ, Ярмарок Вакансій, Halloween, Чорна п’ятниця, День Святого Миколая, Південна Королева, Ice Cream Fest, День Знань, Відкриття Казкової резиденції та безліч інших.
Читайте також –
Budhouse Group у 2018-му: ТРЦ компанії за рік відвідали 27,3 млн осіб, виторг – 6,9 млрд грн