На брудершафт: де і як українці відзначатимуть День Святого Валентина (Інфографіка)

На брудершафт: де і як українці відзначатимуть День Святого Валентина (Інфографіка)

13.02.2019 08:00
  121
Микола Маранчак

За результатами опитування, проведеного міжнародною дослідницькою компанією 4Service Ukraine, 80% українців збираються відзначати День Святого Валентина. 24% з них відвідають заклади з відповідною атмосферою або цікавою розважальною програмою.

Цей текст доступний також російською мовою

Згідно з дослідженням міжнародної дослідницької компанією 4Service Ukraine, за святковим столом у закладах громадського харчування планують зібратися жителі столиці (34%), Дніпра (31%), Львова (22%), Одеси (19%) і Харкова (18%). Істотних відмінностей у намірі відвідати ресторан 14 лютого між респондентами з різним сімейним становищем не спостерігається.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відсоток любителів “випити за любов” зменшився (28% проти 24%). При цьому, серед опитаних 40 років і старше спостерігається зростання інтересу до такого способу проведення дозвілля в День Святого Валентина.

У яких ресторанах відзначатимуть

Результати дослідження показують, що жителі великих міст вважають за краще ресторани, які регулярно відвідують і знають. 20% респондентів відвідають ресторан «для особливих випадків», ще стільки ж підуть туди, де будуть вигідні цінові пропозиції. І тільки 14% респондентів мають намір підібрати заклад, орієнтуючись на цікаву культурну програму.

Найцікавішими для відвідування 14 лютого будуть ресторани з європейською, японською та італійською кухнями. Найпопулярніші мережеві ресторани, що увійшли в топ-10 – Євразія і Мафія.

Цікаво, що 42% опитаних планують витратити в ресторані від 500 до 1000 грн., 33% респондентів – не більше 500 грн, і тільки 25% закоханих готові витратити на святкову вечерю більш велику суму, від 1000 грн.

Що впливає на вибір ресторану

Позитивний попередній досвід відвідування буде ключовим фактором впливає на вибір ресторану. Майже половина респондентів готові прислухатися до рекомендацій друзів і колег, 20% – до побажань членів сім’ї, а 18% – до відгуків в соціальних мережах.

Багато українців (44%) заздалегідь вивчають пропозиції ресторанів до свята. Половина з них шукає інформацію в Інтернеті, а 30% мають намір відвідати офіційні сторінки і веб-сайти ресторанів.

46% закоханих планують заздалегідь забронювати столик, більшість опитаних зроблять це за кілька днів до свята, а третина – за тиждень. Найпопулярнішим способом бронювання залишається традиційний дзвінок в ресторан. Ще 17% зроблять заявку на сайті закладу, а 15% українців сподіваються зайняти вільний столик вже на місці.

«Найважливіший критерій вибору ресторану для романтичної вечері – меню ресторану, і на нього будуть орієнтуватися 80% споживачів. У трійку лідерів серед важливих додаткових послуг/сервісів, які будуть звертати увагу респонденти, увійшли музичний супровід (39%), знижки та акції (35%), близькість ресторану до будинку або роботи (34%). Ще 21% шукатимуть ресторани з дитячим меню і кімнатою для малюків”, – зазначає Вікторія Скорбота, директор з розвитку 4Service в Україні.

Читайте також –

Інфографіка: що і де будуть купувати українці 14 лютого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку