Реконцепція ТРЦ Космополіт: нові орендарі, розширення фуд-зони та реконструкція

Реконцепція ТРЦ Космополіт: нові орендарі, розширення фуд-зони та реконструкція

13.06.2018 02:11
  625
Ukrainian Retail Association

У ТРЦ Космополіт розповіли про перші результати реконцепції: об’єкт поповнився брендом групи ARGO, відкрито дитячий парк відпочинку Дитяча Планета площею 3000 кв. м, а також розширена зона food & beverage.

Як повідомила RAU прес-служба компанії JLL, яка виступає ексклюзивним консультантом проекту реконцепції, оновлення ТРЦ Космополіт проводиться в трьох основних напрямках:

  • посилення складу орендарів, включаючи розширення пропозиції в середньому ціновому сегменті та залучення актуальних молодіжних fashion-брендів;
  • збільшення частки операторів громадського харчування;
  • реконструкція торгової галереї для підвищення якості приміщень і поліпшення системи навігації в об’єкті.

Нові fashion-оператори

В рамках першого етапу реконцепції в Космополіт був залучений популярний бренд Benetton, який розмістився на площі 400 кв. м на 3-му рівні торгового центру. Відкриття магазину відбулося на початку червня. Розвитком бренду на території України займається компанія ARGO, яка вже представлена ​​в ТРЦ однойменним мультибрендовим форматом.

«Ми прийняли рішення про оренду додаткових площ в Космополіт, спираючись на показники давно і успішного працюючого в ньому магазину ARGO. Саме товари Benetton користуються найбільшим попитом в нашому мультибренді, і відкриття другого магазину дає нам можливість запропонувати покупцям розширений асортимент марки», – говорить Валентина Ярощук, начальник відділу орендних відносин компанії ARGO. За її словами, мультибрендовий магазин ARGO в ТРЦ Космополіт виділяється в мережі високими конверсією і середнім чеком, тому в компанії впевнені в успіху нового магазину.

Також в рамках реконцепції в ТРЦ відкрився перший в Києві монобрендовий бутик італійського одягу та аксесуарів для чоловіків Antony Morato площею 210 кв. м. Таким чином, в об’єкті ведеться робота з розширення асортименту в сегменті чоловічої моди в доповнення до вже існуючих Pierre Cardin, Lagerfeld, Arber, Roy Robson та інших.

Розваги і фуд-зона

Орендарем розважальної зони торгового центру стала національна мережа парків активного відпочинку Дитяча Планета (більше 3 000 кв. м), яка реалізує в Космополіт новий концепт. Відкриття зони дитячих розваг розширить аудиторію ТРЦ, і приверне сім’ї з дітьми у віці від 3 до 11 років. Це також збільшить час перебування відвідувачів за рахунок підвищення комфортності шопінгу та різноманітності дозвілля для малюків та їхніх батьків.

В рамках планів з розширення зони F&B (food & beverage, або громадське харчування) в ТРЦ Космополіт вже почали роботу сучасний демократичний ресторан італійської та японської кухні Mafia, в якому відкрита дитяча кімната з анімаційної програмою, і ресторан грузинської кухні Алаверди. Нові заклади зайняли в торговому центрі більше 1 000 кв. м.

Підсумком реконцепції стане поява на 2-му поверсі торгового центру повноформатного фуд-корту. На ньому розмістяться п’ять професійних операторів, включаючи салат-бар, тайську кухню і бургери. Запуск фуд-корту намічений на вересень.

Реконструкція

Крім ротації орендарів, в рамках реконцепції ТРЦ проводиться часткова реконструкція об’єкта, яка поліпшить візуальну доступність приміщень і приведе їх у відповідність до сучасних вимог українських та міжнародних брендів. Комфортну логістику всередині будівлі забезпечать додаткові ескалаторні групи; також буде організовано пряме сполучення між кінотеатром і торговою галереєю на 3-му поверсі.

Наталя Смолкіна, директор ТРЦ Космополіт, коментує: «2018 рік стане періодом значних змін у нашому торговому центрі, при цьому наше завдання – зробити цей процес максимально комфортним і непомітним як для відвідувачів, так і для орендарів. Всі роботи проходять поетапно, в періоди найменшої відвідуваності, але вже зараз помітний їх ефект. Так, в об’єкті починають працювати нові орендарі, а він сам перетворюється: ми зробили сучасну підсвітку фасаду і торгових галерей, що створює приємну атмосферу для шопінгу та відпочинку. Уже влітку будівлю торгового центру прикрасять нові перфоровані фасади, що відповідають сучасним європейським трендам дизайну в архітектурі. До кінця цього року буде проведено ребрендинг, тоді як весь комплекс робіт з оновлення ТРЦ буде завершено в 2019 році».

Керівник відділу торгових приміщень компанії JLL (Україна) Катерина Весна впевнена, що в результаті реконцепції, створення більш комфортного простору і залучення затребуваних концепцій ТРЦ Космополіт значно посилить свої позиції на ринку. «ТРЦ розширить зону охоплення, підвищить лояльність аудиторії, а також збільшить частоту візитів і час перебування відвідувачів, а значить – поліпшить свої операційні показники і збереже конкурентоспроможність в перспективі», – каже Весна.

Нагадаємо, ТРЦ Космополіт (загальна площа 105 000 кв. м, орендна – 70 000 кв. м) є частиною однойменного багатофункціонального комплексу, до якого також входять готель Mercure, конгрес-центр і бізнес-центр. Об’єкт знаходиться в Солом’янському районі Києва, одному з найменш насичених торговими площами в місті, на активній транспортній магістралі – вулиці Вадима Гетьмана. У кроковій доступності від ТРЦ знаходиться станція метро Шулявська, зупинки 27 маршрутів громадського транспорту, в тому числі швидкісного трамвая. Зона охоплення ТРЦ Космополіт становить понад 320 000 чоловік.

Читайте також –

Яким буде МОСТ-сіті: провідний ТРЦ Дніпра проводить реновацію (презентація)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку