
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


У топ-20 найбільших рекламодавців в інтернеті за кількістю рекламних проявів в грудні минулого року увійшли торгові мережі Драйв Спорт, Цитрус, Алло і Eldorado, а також інтернет-магазин Rozetka.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Factum Group оприлюднила аналітичний звіт по ринку інтернет-реклами України за грудень 2018 року. За даними компанії, найбільш активними рекламодавцями в онлайні в останньому місяці минулого року залишалися представники сфери рітейлу і e-commerce, частка яких в загальному обсязі склала 38%.
Лідерами в рейтингу найбільших рекламодавців за часткою рекламних виходів в минулому місяці також стали представники рітейл-галузі – мережі магазинів Драйв Спорт (3%), Цитрус (2%) і Rozetka (1%). У топ-20 рекламодавців за часткою рекламних виходів також увійшли рітейлери техніки та електроніки Алло (0,3%) і Eldorado (0,2%).
За часткою виходів відеореклами лідером грудня став Цитрус з показником 7%. Eldorado (5%), Rozetka (4%) і Алло (3%) посіли третє, четверте і восьме місця рейтингу.
Також відзначимо, що в десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\рітейл увійшли інтернет-магазини Gepur, Makeup, Kasta, а також мережі Будинок Іграшок і MOYO.
Повна версія дослідження доступна за посиланням.
Читайте також –
Топ-25 сайтів UAnet і динаміка маркетплейсів за грудень 2018 року