
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Кото-паті в KFC, турботливий батько в McDonald’s, WOG PAY і туристи на АЗС, а також шотландські волинки, і Галь Гадот, що міркує про людяність.
WOG наочно показав, як можна за допомогою сервісу WOG PAY заправляти машину, не виходячи з неї. Ситуацію для такої нехитрої презентації обрали відповідну: дівчина обганяє автобуси з туристами, але потік людей на АЗС все одно обганяє її. Відчайдушний момент з фразою: “Приїхали” заслуговує повторної прокрутки. Решта відео – стандартно: до аудиторії вустами заправника доносять меседж про сервіс, але без традиційного для таких відео фінального креативного твісту.
KFC влаштував кото-паті, причому відразу в чотиригодинній онлайн-трансляції. Самі мілашні моменти за допомогою не хитрих монтажних склеювань під музику об’єднали в хвилинне відео. Трансляцію дивилося більше 439 000 користувачів, які в теперішньому часі могли керувати подіями за допомогою голосування, в тому числі, підбираючи клички для вихованців.
Також по шляху няшности і зворушливості в одній зі своїх останніх кампаній пішов McDonald’s. В австралійському ролику мережі ресторанів швидкого харчування молодий батько намотує на машині круги навколо McCafe, намагаючись пошепки замовити собі каву і не розбудити при цьому малюка. Процес встановлення контакту з приймаючою замовлення дівчиною покликаний продемонструвати клієнтоорієнтованість бренду, а заодно розчулює. Ну просто мі-мі-мі.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=hUPOuXzZ-Tc
Спортивний бренд Reebok запустив активну рекламну кампанію, присвячену жінкам. У серії роликів #BeMoreHuman взяли участь актриси Галь Гадот (“Диво-жінка”) і Данай Гурира (“Чорна пантера”), модель Джіджі Хадід і співачка Аріана Гранде. Дівчата діляться особистими історіями на тему що значить бути людяним, а заодно роблять нехитрі вправи у брендованої одязі. Весь дохід з представленої #BeMoreHuman-лінійки футболок під цю акцію буде направлений в організації по захисту жіночих прав.
Шотландські волинки, природа і безтурботні моделі – з такого коктейлю виткана рекламна кампанія, присвячена зимовій колекції бренду Stella McCartney. Дівчата розбивають піньяту, позують і танцюють. Зйомки проходили на мисі Кінтир в Шотландії.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Apple, Vodafone, Old Spice, Rag & Bone і Eminem