Реклама тижня: WOG, McDonald’s, Reebok, Галь Гадот і котики

Реклама тижня: WOG, McDonald’s, Reebok, Галь Гадот і котики

22.07.2018 09:00
  1240
Микола Маранчак

Кото-паті в KFC, турботливий батько в McDonald’s, WOG PAY і туристи на АЗС, а також шотландські волинки, і Галь Гадот, що міркує про людяність.

WOG

WOG наочно показав, як можна за допомогою сервісу WOG PAY заправляти машину, не виходячи з неї. Ситуацію для такої нехитрої презентації обрали відповідну: дівчина обганяє автобуси з туристами, але потік людей на АЗС все одно обганяє її. Відчайдушний момент з фразою: “Приїхали” заслуговує повторної прокрутки. Решта відео – стандартно: до аудиторії вустами заправника доносять меседж про сервіс, але без традиційного для таких відео фінального креативного твісту.

KFC

KFC влаштував кото-паті, причому відразу в чотиригодинній онлайн-трансляції. Самі мілашні моменти за допомогою не хитрих монтажних склеювань під музику об’єднали в хвилинне відео. Трансляцію дивилося більше 439 000 користувачів, які в теперішньому часі могли керувати подіями за допомогою голосування, в тому числі, підбираючи клички для вихованців.

McDonald’s

Також по шляху няшности і зворушливості в одній зі своїх останніх кампаній пішов McDonald’s. В австралійському ролику мережі ресторанів швидкого харчування молодий батько намотує на машині круги навколо McCafe, намагаючись пошепки замовити собі каву і не розбудити при цьому малюка. Процес встановлення контакту з приймаючою замовлення дівчиною покликаний продемонструвати клієнтоорієнтованість бренду, а заодно розчулює. Ну просто мі-мі-мі.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=hUPOuXzZ-Tc

Reebok

Спортивний бренд Reebok запустив активну рекламну кампанію, присвячену жінкам. У серії роликів #BeMoreHuman взяли участь актриси Галь Гадот (“Диво-жінка”) і Данай Гурира (“Чорна пантера”), модель Джіджі Хадід і співачка Аріана Гранде. Дівчата діляться особистими історіями на тему що значить бути людяним, а заодно роблять нехитрі вправи у брендованої одязі. Весь дохід з представленої #BeMoreHuman-лінійки футболок під цю акцію буде направлений в організації по захисту жіночих прав.

Stella McCartney

Шотландські волинки, природа і безтурботні моделі – з такого коктейлю виткана рекламна кампанія, присвячена зимовій колекції бренду Stella McCartney. Дівчата розбивають піньяту, позують і танцюють. Зйомки проходили на мисі Кінтир в Шотландії.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Apple, Vodafone, Old Spice, Rag & Bone і Eminem


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1461
Усі новини ринку