Краща реклама тижня: Watsons, Diesel, adidas Originals, IKEA і Леді Гага

Краща реклама тижня: Watsons, Diesel, adidas Originals, IKEA і Леді Гага

28.01.2018 09:01
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Watsons

У Watsons створили новий рекламний ролик, щоб в інтерактивній формі повідомляти своїм клієнтам про найбільш вигідні пропозиції. Особливість ролика в тому, що після його перегляду на YouTube-каналі компанії, глядач може сам створити веселу мелодію, використовуючи для цього звуки товарів. За найкреативнішу мелодію учасників чекають сюрпризи. Творці ролика закликають: «Купуй, граючи і граючи, купуй!». Головним героєм виступив DJ Gryvnaytko – персонаж, який «захищає Жовті цінники» мережі – товари з самою низькою ціною на ринку в певний момент.

IKEA

Американська співачка Леді Гага знялася для кампанії шведського рітейлера IKEA. Вона рекламує нову колекцію, спеціально розроблену для шанувальників молодіжного руху “готи”. До неї увійшли найрізноманітніші речі у червоних, чорних, білих і золотих тонах, в тому числі склянки з відбитками помади, подушки у формі губ, лампи у вигляді букв і шкіряні крісла на гнутих ніжках. Показ капсульної колекції «Omedelbar» («Негайно») відбудеться на Тижні моди в Стокгольмі, а в магазинах вона стане доступна з 9 березня 2018 року.

Diesel

Італійський бренд Diesel представив другий сюжет із серії Go with the flaw (“Йди за своїми недоліками”). Перше рекламне відео компанія зняла в Києві, і в новій роботі італійці знову черпали натхнення в Україні, в цей раз запросивши на головну роль українську модель Валерію Караман. Кампейн бренду знову закликає прийняти себе таким, який ти є.

Burger King

В Burger King вирішили на день перестати тролити McDonald’s і звернулися до гарячих тем Сполучених Штатів. У грудні влада США проголосувала за скасування мережевого нейтралітету, який забороняв операторам перерозподіляти трафік на конкретні компанії, вимагаючи, щоб всі сайти бути доступні користувачам в рівній мірі. Тепер провайдери зможуть сповільнювати передачу трафіку або просити користувачів платити більше за певний контент. Burger King вирішив влаштувати соціальний експеримент і порівняв інтернет з гамбургером, щоб показати, як би це виглядало, якби фаст-фуди пропонували покупцям доплачувати за пріоритетний і швидкий доступ до бургерів. Тема потрапила в точку і зібрала близько 3 млн переглядів на Youtube за три дні.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=89 (400)

adidas Originals

adidas Originals створив метафоричну візуальну подорож, яка доводить, що креативність знаходиться в постійному процесі еволюції. Героями міні-фільму «Original не має меж» стали відомі особистості зі світу музики, моди і спорту. Мета – показати енергію нового творчого покоління, яке вміє виходити за межі рутини.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=29 (400)

Дивіться також наш попередній огляд –

Краща реклама тижня: Rozetka, Fendi, Київська Реберня, Поплавський і Настя Каменських


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon