Краща реклама тижня: Watsons, Diesel, adidas Originals, IKEA і Леді Гага
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Watsons
У Watsons створили новий рекламний ролик, щоб в інтерактивній формі повідомляти своїм клієнтам про найбільш вигідні пропозиції. Особливість ролика в тому, що після його перегляду на YouTube-каналі компанії, глядач може сам створити веселу мелодію, використовуючи для цього звуки товарів. За найкреативнішу мелодію учасників чекають сюрпризи. Творці ролика закликають: «Купуй, граючи і граючи, купуй!». Головним героєм виступив DJ Gryvnaytko – персонаж, який «захищає Жовті цінники» мережі – товари з самою низькою ціною на ринку в певний момент.
IKEA
Американська співачка Леді Гага знялася для кампанії шведського рітейлера IKEA. Вона рекламує нову колекцію, спеціально розроблену для шанувальників молодіжного руху “готи”. До неї увійшли найрізноманітніші речі у червоних, чорних, білих і золотих тонах, в тому числі склянки з відбитками помади, подушки у формі губ, лампи у вигляді букв і шкіряні крісла на гнутих ніжках. Показ капсульної колекції «Omedelbar» («Негайно») відбудеться на Тижні моди в Стокгольмі, а в магазинах вона стане доступна з 9 березня 2018 року.
Diesel
Італійський бренд Diesel представив другий сюжет із серії Go with the flaw (“Йди за своїми недоліками”). Перше рекламне відео компанія зняла в Києві, і в новій роботі італійці знову черпали натхнення в Україні, в цей раз запросивши на головну роль українську модель Валерію Караман. Кампейн бренду знову закликає прийняти себе таким, який ти є.
Burger King
В Burger King вирішили на день перестати тролити McDonald’s і звернулися до гарячих тем Сполучених Штатів. У грудні влада США проголосувала за скасування мережевого нейтралітету, який забороняв операторам перерозподіляти трафік на конкретні компанії, вимагаючи, щоб всі сайти бути доступні користувачам в рівній мірі. Тепер провайдери зможуть сповільнювати передачу трафіку або просити користувачів платити більше за певний контент. Burger King вирішив влаштувати соціальний експеримент і порівняв інтернет з гамбургером, щоб показати, як би це виглядало, якби фаст-фуди пропонували покупцям доплачувати за пріоритетний і швидкий доступ до бургерів. Тема потрапила в точку і зібрала близько 3 млн переглядів на Youtube за три дні.
adidas Originals
adidas Originals створив метафоричну візуальну подорож, яка доводить, що креативність знаходиться в постійному процесі еволюції. Героями міні-фільму «Original не має меж» стали відомі особистості зі світу музики, моди і спорту. Мета – показати енергію нового творчого покоління, яке вміє виходити за межі рутини.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=29&v=VdRN9gWyJd8
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: Rozetka, Fendi, Київська Реберня, Поплавський і Настя Каменських