
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Мережа VARUS показала як команда центрального офісу в період свят попрацювала “в полях” – разом з колегами на території супермаркету. В акції взяли участь виконавчий директор компанії, директор департаменту виробництва, директор операційного виробництва, директор з розвитку та інші. Як повідомляють в VARUS, подібні акції проводяться щорічно.
https://www.facebook.com/varusua/videos/1576705555778307/
Морган Фрімен і зірка «Ігри престолів» Пітер Дінклейдж зійшлися в епічному реп-баттлі для реклами чіпсів Doritos і газованої води Mountain Dew перед американським футбольним поєдинком Супербоул. За сюжетом Дінклейдж йде в оточенні вогняного полум’я, зачитуючи реп голосом Busta Rhymes, а Фрімен говорить голосом Missy Elliott і покриває все довкола льодом. Компанія Pepsi&Co, якій належать обидві торгові марки, вперше влаштувала подібну рекламну колаборацію з власних брендів.
https://www.youtube.com/watch?v=-XLkru5Nzd4
Паралельно був випущений ролик, в якому виконавці готують акторів до реп-баттлу.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=40&v=UXj7cA6tR-4
Голлівудський актор Кіану Рівз став героєм рекламної кампанії американської платформи по створенню сайтів Squarespace. У центрі сюжету – самотній їздець Кіану, який стоячи мчить по шосе в пустелі на своєму байку і нашіптує слова пісні Уілла Пауерса “Adventures in Success” 1983 року. До речі, Рівз мчить на мотоциклі марки Arch Motorcycle, що належить самому акторові.
Зірка «Вартових Галактики» і «Світу Юрського періоду» Кріс Пратт знявся для рекламної кампанії одного з найбільших пивних брендів у США Michelob Ultra. За сюжетом актор отримує роль у рекламі цього напою і починає ретельно готуватися до неї, однак все йде не зовсім так, як він думав. Мета ролика, який встиг зібрати за один тиждень більше 6 млн. переглядів, довести, що можна вести спортивний спосіб життя і насолоджуватися улюбленим напоєм.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=kiE71P138rc
Ще одне зоряне відео представив американський рітейлер Rag & Bone. У 6-хвилинній короткометражці зіграла зірка “Карткового будинку” Кейт Мара, в іншому хореографічному складі – артисти Американського театру балету і декількох інших танцювальних труп. Музику до ролика написав вокаліст Radiohead Том Йорк.
Дивіться також наш попередній огляд
Краща реклама тижня: Watsons, Diesel, adidas Originals, IKEA і Леді Гага