Найкраща реклама тижня: Under Armour, Cartier, ENSO і роботи-зомбі в Києві
Французький парфум із зів’ялих квітів і гниючих фруктів, будинок, в який хочеться повертатися, побудований українським девелопером ENSO, нові-старі годинники від Cartier та інші кращі рекламні ролики.
Total
Компанія Total, що спеціалізується на енергоресурсах, представила нову лінійку моторних масел Total Quartz, що захищає від механічного зносу. Підкріпили новинку рекламним роликом про роботів-зомбі, знятий французьким режисером в Києві. В якості ключової локації для фінальної погоні був обраний багатостраждальний Подільсько-Воскресенський міст, який будують ось вже як 25 років, і все ніяк. Ну хоч на творчість креативників надихає.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=r8q2aTOjtAo
ENSO
Українська девелоперська компанія ENSO та Digital-агентства Grape вирішили розібратися, що ж робить будинок – “Будинком, в який хочеться повертатися”. Для цього вони спробували поглянути на житло очима його володаря, і зрозуміти які асоціації та емоції вкладаються в це поняття. Результатом став 30-секундний ролик, в якому кожен кадр містить об’єкти круглої форми, які як би натякають, в тому числі, на логотип компанії.
Under Armour
Зірка “Форсажів” і свіженького блокбастера”Джуманджі-2″ Дуейн “Скеля” Джонсон знявся в рекламі нової колекції Under Armour. За сюжетом він просто качає мускулатуру, випромінюючи тестостерон і змінюючи маєчки з нової колекції бренду. Примітно, що над відео працювало рекламне агентство Seven Bucks, створена менше року тому самим актором спільно з його колишньою дівчиною.
Etat Libre d’orange
Французький парфумерний бренд Etat Libre d’orange вирішив креативно підійти до створення духів і замість квіточок і “романтики”, зробив парфум зі сміття і черв’яків. Нова лінійка бренду The Flowers of Waste стала алегорією до збірника віршів французького поета-символіста Шарля Бодлера “Квіти зла”. Ще однією метафорою кампейна стала необхідність смерті чогось старого, в даному випадку зів’ялих квіти і гниючих фруктів, щоб народилося щось нове і прекрасне. Помчить після таких глибоких алегорій цільова аудиторія парфуму купувати новий аромат – питання, проте ще довго обговорювати точно буде.
Cartier
Ще одні французи, ювелірний дім Cartier, присвятив нове рекламне відео годинику Santos de Cartier, випущеному в 1904 році для бразильського авіатора Альберто Сантос-Дюмона. Обличчям кампанії став американський актор Джейк Джилленхол, який втілив прагнення розширити межі і досягати неможливого. У візуальному плані це продемонстрували за допомогою оповитих хмарами вулиць, мотоцикліста, що мчить по нічному тунелю, і літаючих предметів. Оновлену версію годин компанія Cartier представила в січні 2018 року на Міжнародному годинниковому салоні в Женеві.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=s7y4ctPznzY
Читайте також наш попередній огляд –