Реклама тижня: Lexus, WOG, Apple, Marengo та Monaco
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Lexus
Lexus і BBDO Ukraine створили 10 креативів по 6 секунд для таргетингової реклами на різні уподобання чоловічої аудиторії. В дотепній формі з присмаком сексизму вони знайомлять чоловіків з головними родзинками Lexus UX. Машину позиціонують як юну та зухвалу дівчину, з якою одразу виникає бажання зблизитись – і разом рвонути тусити.
WOG
В новому ролику WOG від агенції Fedoriv подружня пара намагається з’ясувати між собою, чи дійсно кава та хот-доги на АЗС, за які було сплачено бонусами з додатку, дістались їм безкоштовно. На думку чоловіка вони вже були включені у вартість раніше. Дівчина робить з цього свій оригінальний висновок.
Marengo
Нова кампанія бренду Marengo розповідає про те, що навіть найяскравіша insta-маска чи доповнена реальність у Zoom не замінять емоцій живої зустрічі. Ну а яке офлайн-рандеву із друзями без келиха ігристого – зауважує алкогольний бренд. Тож всі п’ють, радіють чи то довгоочікуваній зустрічі після карантину, чи то можливості нарешті вживати у компанії.
Monaco
Ідеальне морозиво – це те, під час куштування якого ти весь захоплений смаком і тебе в цю мить нічогісенько не колишить. Навіть прапор щось колишить, навіть парашутиста, що застряг на мосту, а тебе – ні. Нову кампанія для бренду морозива Monaco створило креативне агентство banda.
Apple
Apple випустила гумористичне відео про роботу співробітників на дистанційній роботі. Ролик став логічним продовженням минулорічного креативу під назвою “Apple на роботі”, тільки вже про карантинні часи. Герої відео повернулися ті самі, але на цей раз вони сфокусувалися на роботі з дому посеред пандемії. На цей раз це не тільки світ дедлайнів, зустрічей, колег і босів, а й світ котів і собак, дітей і всього, що оточує вдома, поки відбувається творча колаборація.
Читайте також
Реклама тижня: Моршинська, Нова пошта, Comfy, Bacardi і Монатік