Реклама тижня: VOVK, Pepsi, Burger King, Apple, Xbox і Дуейн “Скеля” Джонсон
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
VOVK
Український бренд VOVK представив яскраве промо своєї літньої колекції Campaign High Summer 21. Щоб додати легкості та віднайди свою гармонію зі світом, бренд пропонує покупцям стати загадковою мавкою. Для цього VOVK радить спробувати натуральні тканини, які подарують легкість, і ніжні квіткові принти, які зачарують всіх навколо. Як додаткові атрибути – возз’єднання з природою, романтика заходів сонця, енергія безкрайого моря, ось це ось все.
ZOA & Xbox
Компанія Microsoft перетворила мем про новий Xbox Series X на реальний товар. Восени користувачі жартували, що нова консоль дуже схожа на холодильник. Тож Microsoft втілила цей жарт в життя, представивши три великих холодильника в стилі своєї новітньої приставки. Для цього виробник об’єдналася з брендом енергетичних напоїв ZOA Energy, що належить акторові Дуейну “Скелі” Джонсону. В ролику той показує, як качає біцепс, а потім заправляється енергетиком з “іксбоксового” холодильника.
Pepsi
Хвилинку суму влаштував Pepsi в новій рекламній кампанії. Бренд пригадав моменти, коли соціальне дистанціонування не було потрібне і можна було без остраху заснути на чужому плечі в кріслі літака чи грати в боулінг, а потім тими ж руками брати крильця зі спільної тарілки. “Давайте повернемося до кращого завтра”, – говорить меседж Pepsi в кінці ролика.
https://www.youtube.com/watch?v=a3SXHrMOFzA
Burger King
Ностальгії та адаптації в складні часи пандемії присвятив новий ролик також Burger King. Замість жартів та, наприклад, знущань над McDonald’s, мережа ресторанів розповіла про заплутаний 2021 рік і важливість турботи в цей час. І все заради того, щоб представити новий воппер без яловичини, але з її смаком.
https://www.youtube.com/watch?v=ARS78eTBia8&feature=emb_logo
Apple
Компанія Apple показала, як користуватися AirTag. Головний герой ролика перетрушує всі кишені у пошуках ключів, аж доки Find My App не скеровує його пірнути в диванні подушки, де йому відкривається цілий підковдровий світ. Інноваційний трекер кріпиться на ключі, ноутбук чи на будь-яку іншу річ, яку користувач не хочу загубити.
https://www.youtube.com/watch?v=ckqvG0Rj35I
Читайте також
Реклама тижня: SOVA, 7-Eleven, Barbie, Nike і Юлія Саніна з The Hardkiss