Реклама тижня: Valentino, Uklon, Jeep, Каштан і Настя Каменських
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Каштан
Настя Каменських стала головною героїнею нової промо-кампанії ескімо Каштан. Для зйомок ролика їй довелося зануритися у 600 літрів ряжанки — все заради того, щоб представити Каштан у новій “спокусливій формі”. Той випадок, коли й не знаєш – це була об’єктивізація чи влучна метафора.
Valentino
Американська актриса Зендая очолила рекламну кампанію нових сумок “Roman Stud” від Valentino. У відео зірка “Ейфорії” позує в стильних образах з весняно-літньої колекції італійського модного дому та демонструє модні аксесуари з нової лінійки. Цікаво, що дівчина в кадрі чи то нудьгує, чи то виглядає пригніченою. Зендея, моргни двічі, якщо тебе тримають в заручниках.
Uklon
До 11-річчя компанії український Uklon створив іронічний ролик, в якому розповідає про успіхи й падіння за цей період. Зйомки відео проходили в офісі компанії, участь в ньому взяли реальні члени команди. Таким чином Uklon спробував надихнути і підбадьорити своїх співробітників та партнерів, адже вже вдруге доводиться зустрічати День народження в локдауні.
Apple
Apple випустила рекламу про міцність iPhone 12. В ролику показали дівчину, що впускає з рук смартфон і не встигає піймати. Проте той падає не на асфальт і навіть не на підлогу, а на пухкеньку землю, тож фінальне «міцніше будь-якого скла для смартфона» виглядає майже, як знущання.
Jeep
Jeep влаштував собі офіс на час карантину в одному з найвіддаленіших куточків Австралії. Разом із Cummins & Partners бренд побудували домашній офіс на північно-західному узбережжі Тасманії, доступний тільки для найпотужніших автомобілів. В компанії таким чином підкреслили, що коли в тебе Jeep, можливості по-справжньому віддаленої роботи безмежні.
Читайте також
Реклама тижня: Intertop, Антошка, Dove, alyona alyona і Анджеліна Джолі