Реклама тижня: SOVA, 7-Eleven, Barbie, Nike і Юлія Саніна з The Hardkiss
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
SOVA
Ювелірний дім SOVA презентував колекцію, розроблену з українським гуртом The Hardkiss. Золоті блискавки, зірки, шипи та інші рокові елементи вперше зустрічаються в ювелірних колекціях українського бренду SOVA завдяки колаборації з фронтвумен гурту Юлією Саніною. Артистка вдало поєднує яскравий та драйвовий образ на сцені з сімейним життям — образом зразкової мами та дружини. Саме цей баланс і відображає бренд SOVA у новій колекції, яка підкріплюється візуальним рядом із дзеркальним коридором, що є символом багатогранності образів Юлії.
7-Eleven
Мережа 7-Eleven представила доступність і зручність магазинів через своє бачення молодіжної культури. Кампанія Take it to Eleven складається з кількох відео, кожне з яких демонструє катання на роликах в магазині, лоурайдерів та інші культурні тенденції. Таким чином рітейлер намагається виглядати «винахідливим співучасником» непередбачуваності життя, особливо під час пандемії.
https://www.youtube.com/watch?v=kEOzBqOjWGU
https://www.youtube.com/watch?v=903UyiCE_Kk&feature=emb_logo
Barbie
Бренд ляльок Barbie раптово вирішив нагадала всім про важливість гри в ляльки. Тема зворушливого ролика A Doll Can Help Change the World (“лялька може допомогти змінити світ”) ґрунтується на дослідженні нейробіологів, які стверджують, що така гра допомагає дітям розвивати соціальні навички та емпатію, важливі для успіху дітей в майбутньому. Саме собою, кампанія покликана бути “гендерно нейтральною”, тобто Барбі граються як дівчатка, так і хлопчики.
https://www.youtube.com/watch?v=hXLiK8whHPc
Nivea
Цього року День матері припав на 9 травня. На честь свята бренд Nivea зняв відео, в якому пандемія і економічна ситуація змусила чимало дітей повернутися додому. Тепер, коли вони возз’єдналися зі своїми мамами під одним дахом, турбота, допомога та увага, які вони отримують від них – переважують роздратування, яке може виходити від нескінченного потоку уваги і порад матері. На фоні сентиментального відеоряду звучить пісня “Skinny Love” у виконанні чудової співачки Birdy.
https://www.youtube.com/watch?v=5FgfrycTISo&feature=emb_logo
Nike
Nike запустив нову кампанію «Play New», яка призиває спробувати щось нове, адже це завжди вірний шлях до перемоги. У ролику знялися спортсмени Сабріна Йонеску, Діна Ашер-Сміт та Блейк Ліпер, а також співачка Rosalia. Усіх героїв поєднує прагнення знаходити радість у русі, грі та змаганнях, і використовувати цей досвід як пальне для впевненого досягнення своїх цілей.
https://www.youtube.com/watch?v=BUvEEVq4woU&t=60s
Читайте також