Реклама тижня: Samsung, Епіцентр, Nike, UAnimals і Христина Соловій
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
UAnimals
Зоозахисники зняли рекламу фейкового онлайн-магазина натурального хутра Golden Fur. Головною героїнею ролика стала українська співачка Христина Соловій. Вона розповідає про “перший магазин справді чесної ціни”, якою виявляється життя маленьких звіряток. Головною фішкою інтернет-магазину goldenfur.com.ua стало те, що при натисканні на кнопку “дізнатись ціну на шубу” дізнаєшся про кількість вбитих для її виробництва лисиць, єнотів та інших тварин.
Активістам вже вдалося отримати зобов’язання не використовувати натуральний матеріал від Andre Tan, Bevza та ще двох десятків брендів Ukrainian Fashion Week.
Samsung
Samsung Ukraine створив анімаційну короткометражку, в якій демонструє нові можливості своїх телевізорів і смартфонів. В ролику показана пара чоловіків, які живуть разом і здебільшого спілкуються мовою жестів. Старший чоловік не звертає уваги на молодшого і постійно дивиться телевізор, поки хлопець намагається показати йому переваги сучасних девайсів. В решті решт можливості технологій перемагають над “старою школою” і чоловіки зустрічаються в Карпатський горах, де роблять селфі.
Епіцентр
Шляхом анімації пішли також в мережі Епіцентр. Новорічний мультфільм “Готуйся до зимових свят разом з Епіцентр” розповідає про мопса, на якого ніхто не звертає увагу, тому він замовляє онлайн своїм домочадцям подарунки. Окрім іншого, у ролику привертає увагу наявність будки в собаки посеред квартири. Ролик втілили у мобільному додатку EpicentrK та програмі лояльності “Вигода”.
Robota.ua
За даними Мінфіну, більше ніж половина українців заробляє до 10 000 гривень в місяць. Людей не влаштовують умови роботи, але вони продовжують вмовляти себе трошки потерпіти й роблять це роками, адже всіх бентежать зміни. Нова кампанія ресурсу з працевлаштування в Україні призиває віднайти свій власний work-life balance і зробити перший крок до пошуку нової роботи.
Nike
Nike продовжує надихати спортсменів не зупинятися на шляху до мети. Цього разу героями відео стали японська теннісистка Наомі Осака, англійський футболіст Маркус Рашфорд та американський баскетболіст Сімоне Мануель. Відео проливає світло на їх звичайний день і покликане показати, що їх мотивує працювати над собою далі.
Читайте також