Реклама тижня: Rozetka, Decathlon, McDonald’s, Prom.ua і Віктор Павлик

Реклама тижня: Rozetka, Decathlon, McDonald’s, Prom.ua і Віктор Павлик

31.01.2021 09:00
  1320
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Rozetka

Rozetka запустила серію відео до Дня всіх закоханий. В роликах розповідають про те, чи вгадаєш із подарунком коханій людині на свято – непередбачувано, зате, як самовпевнено зауважує маркетплейс, передбачувано, де його можна знайти. Цікаво, що минулого року Fedoriv вже робив схожі по духу відео для Rozetka, навіть з тією ж музикою. Мабуть зробили оптом на кілька років вперед.

І щоб двічі не вставати: найбільший онлайн-рітейлер країни заговорив українською на YouTube. Від каналу з 1,22 млн фоловерів чомусь пообіцяли відмовитись і вже запустили альтернативний канал – державною мовою. В якості промо випустили офіційну заяву. Чи не “реклама тижня”? Усе серйозно.

Prom.ua

Підготував свіженький креатив до Дня закоханий також маркетплейс Prom.ua. Головним героєм пародійної кампанії став український співак Віктор Павлік, який представив пісню “Ти подобаєшся мені” на новий лад. Цього разу він співає не лише про кохання, а й про подарунки та ціни на них.

McDonald’s

Продовжив тему кохання також McDonald’s. Про що говорять у ролику – не зрозуміло. Іспанською говорять. Проте томних поглядів і картоплі фрі в кадрі достатньо, щоб це можна було дивитися. Романтичну історію довкола фаст-фуду відзняли в Іспанії.

Decathlon

Французька мережа спортивних магазинів Decathlon ще навесні 2019 року запустила проект під назвою Vision 2030, у якому, разом з користувачами, спробувала передбачити майбутнє. Понад 40 000 людей визначали найважливіші складові майбутнього, що пов’язані зі здоров’ям, транспортом, локалізацією, регенерацією та інклюзивністю. В тому числі, до проекту долучилися й українці. Головна ідея відео – показати, що світ змінюється і тепер потрібно адаптуватися до нового навколишнього середовища, при цьому оберігаючи його.

https://www.youtube.com/watch?v=iZzXaQZ88f8&ab_channel=DecathlonVision

Apple

Тим часом в Китаї своя атмосфера, адже китайський Новий рік і все таке. Напередодні Apple випустив для східного ринку міні-фільм про міфічну істоту на ім’я Ніан, яка з’являється перед святом і полює на людей і худобу. Героїня ролика зустрічається з чудовиськом, яке виявляється цілком приємним звірятком.

Читайте також

Реклама тижня: Milka, Галичина, Lenovo і телемагазин ЦУМ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  47
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  85
Усі новини ринку