Реклама тижня: Puma, OLX, Apple, Intersport та Гарік Корогодський
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Intersport
Спортивна мережа магазинів Intersport зняла в Києві рекламу, головним героєм якої став співвласник ТРЦ Dream Town Гарік Корогодський. Він бігає магазином у тріко і дивується цінам, а все це ніби зафіксували камери спостереження. Ролику передувала акція “Голий протест”, в якій епатажний бізнесмен бігає із молоддю все в тих же тріко Києвом, привертаючи до себе і до цін Intersport Outlet увагу.
https://www.facebook.com/epicentrkua/videos/652070848747664/?story_fbid=3178556898895978&id=727408874010805
H&M
H&M об’єднався з брендом Giuliva Heritage для створення колекції з акцентом на екологічність. Італійська марка відома тим, що переносить класичні елементи чоловічого одягу в жіночий, що вони й зробили у спільній зі шведами лінійці. Колекція, якій присвячене нове відео рітейлера, доступна в мережі магазинів з 3 вересня.
OLX
OLX провів оновлення та став “платформою для розумного вибору”. В черговій рекламній кампанії маркетплейс сконцентрувався на ідеї, що українці перш за все хочуть ”жити краще”, тож пропонує через свій сервіс обирати хобі чи заводити помічника в роботі. Над переосмисленням платформи попрацювала команда Saatchi & Saatchi Ukraine.
Puma
Надя Дорофєєва знялася у футуристичному ролику спортивного бренду Puma. Ідея відео полягає у тому, що як тільки до співачки потрапляє нова модель кросівок RS-2k, вони апгрейдять дівчину й переносять в 3D-вимір. Спеціально для відео Наді Дорофєєвій зробили 3D-сканування всього тіла.
https://www.facebook.com/seekstudioukraine/videos/351512249354540/
Apple
Apple заговорили про конфіденційність. Судячи із відео, на думку бренду, користувачі самі розголошують інформацію: то чоловік кричить в автобусі, що він переглянув вісім сайтів у пошуках адвокатів з розлучень, то жінка використовує мегафон, щоб передати інформацію про свою кредитну картку всім, хто знаходиться в межах чутності. Таким чином, схоже, бренд вирішив усіх переконати, що він не ділиться персональними даними користувачів. Вони самі винні у їх витоках.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=-l61NE0eqkw&feature=emb_logo
Читайте також
Реклама тижня: ПриватБанк, Lacoste, Rexona, BMW та PlayStation