Реклама тижня: ПриватБанк, Lacoste, Rexona, BMW та PlayStation
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Rexona Men
Глобальний бренд Rexona Men представив відео, героєм якого став Тарас Степаненко із ФК «Шахтар». Нова реклама стала першою, знятою в Україні за всі роки присутності бренду. Крім того, Rexona вперше виступила глобальним спонсором української футбольної команди.
ПриватБанк
Співпраця ПриватБанку та Banda набирає обертів. Щодня банк отримує близько 430 000 звернень з питаннями, скаргами та проханнями. Це ще не враховуючи клієнтських коментарів у соцмережах. Тож щоб нейтралізувати серед них хоча б якийсь відсоток негативу, була запущена самоіронічна кампанія “Беремо і робимо”.
Lacoste
Для чоловічого аромату Match Point бренд Lacoste випустив відеоісторію кохання. Нова реклама бренду виступає своєрідною алегорією: в ній пара намагається перетягнути партнера на свій бік на розвідному мосту. Головного героя зображує французький актор Арно Валуа, відомий за фільмом «120 ударів на хвилину», який отримав «Гран-прі журі» та «Приз Франсуа Шале» на 70-му Каннському кінофестивалі.
BMW
Автомобільний бренд BMW зняв ASMR-ролик для виснажених водіїв та пасажирів. Реклама люксового BMW X7 наповнена заспокійливою музикою, піною та звуками води, а всі події у відео відбуваються на автомийці. Таким чином бренд підносить простір в середині машини, як острівець безпеки посеред метушливого світу.
PlayStation
Sony офіційно розпочала промо-кампанію, яка завершиться релізом консолі PlayStation 5 пізніше цього року. Виконаний він у стилі Лари Крофт, популярного персонажа комп’ютерних ігор, і показує, як за допомогою інноваційних функцій консолі можна не тільки побачити, але й відчути процес гри. Також Sony зробила акцент на якісному звуці, який буде частиною інновації PS5.
Читайте також –
Реклама тижня: Comfy, Eldorado, ПриватБанк, H&M та куртка для обіймів на відстані