Реклама тижня: ТРЦ Ocean Plaza, Eldorado, Lush, Monobank та Gorchitza
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
ТРЦ Ocean Plaza
Не можеш змінити ситуацію – очоль її. А ще краще – зніми про неї креатив. Температурний скринінг, дезинфекція, дотримання дистанції – ось це усе – стали темою нових роликів ТРЦ Ocean Plaza. І якщо вже заходи безпеки мають стати постійною звичкою для усіх, то чому б про неї не нагадати ще в такий креативний спосіб.
Eldorado
Фразеологізм «ще той фрукт» характеризує не дуже позитивні риси людей. Проте в історіях Eldorado «ще тими фруктами» будуть саме фрукти – нахабні, пихаті та надто самовпевнені. Такі, що заслуговують лише на переробку. Рітейлер планує продовжити серію роликів, в тому числі, зробити один з них анімаційним.
Shkoura
Український бренд одягу Shkoura випустив нову колекцію одягу з натуральної овечої шерсті. Музичний супровід до відео, знятого в Карпатах, створив саундпродюсер і засновник гурту Gorchitza Олексій Лаптєв. Трек озвучує те, як у карпатських горах майстри створюють дивовижні речі вручну.
LUSH
Британський бренд натуральної косметики LUSH створив спеціальне мило для миття рук протягом 30 секунд. Після активного намилювання протягом 30 секунд, мило зникає, що й продемонстрували на відео. Таким чином рітейлер підтримав одну з рекомендацій ВООЗ для запобігання поширенню COVID-19 – мити руки щонайменше протягом 20-30 секунд.
Monobank
В monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу. Після того, як 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень, в monobank вирішили нагадати усім про свій онлайн-банкінг, який вже працює не перший рік. А щоб їх точно помітили, зняли аж 127 роликів, присвячені тим чи іншим фішкам. Над креативами попрацювала Banda.
Читайте також
Реклама тижня: Diesel, KFC, WOG, Onitsuka Tiger і техно-утопія майбутнього