
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Не можеш змінити ситуацію – очоль її. А ще краще – зніми про неї креатив. Температурний скринінг, дезинфекція, дотримання дистанції – ось це усе – стали темою нових роликів ТРЦ Ocean Plaza. І якщо вже заходи безпеки мають стати постійною звичкою для усіх, то чому б про неї не нагадати ще в такий креативний спосіб.
Фразеологізм «ще той фрукт» характеризує не дуже позитивні риси людей. Проте в історіях Eldorado «ще тими фруктами» будуть саме фрукти – нахабні, пихаті та надто самовпевнені. Такі, що заслуговують лише на переробку. Рітейлер планує продовжити серію роликів, в тому числі, зробити один з них анімаційним.
Український бренд одягу Shkoura випустив нову колекцію одягу з натуральної овечої шерсті. Музичний супровід до відео, знятого в Карпатах, створив саундпродюсер і засновник гурту Gorchitza Олексій Лаптєв. Трек озвучує те, як у карпатських горах майстри створюють дивовижні речі вручну.
Британський бренд натуральної косметики LUSH створив спеціальне мило для миття рук протягом 30 секунд. Після активного намилювання протягом 30 секунд, мило зникає, що й продемонстрували на відео. Таким чином рітейлер підтримав одну з рекомендацій ВООЗ для запобігання поширенню COVID-19 – мити руки щонайменше протягом 20-30 секунд.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=34&v=0xSOGIS_w7k&feature=emb_logo
В monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу. Після того, як 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень, в monobank вирішили нагадати усім про свій онлайн-банкінг, який вже працює не перший рік. А щоб їх точно помітили, зняли аж 127 роликів, присвячені тим чи іншим фішкам. Над креативами попрацювала Banda.
Читайте також
Реклама тижня: Diesel, KFC, WOG, Onitsuka Tiger і техно-утопія майбутнього