Реклама тижня: Nova Poshta Global, Apple, Lacoste, Dior і Кара Делевінь

Реклама тижня: Nova Poshta Global, Apple, Lacoste, Dior і Кара Делевінь

25.04.2021 09:00
  1832
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Nova Poshta Global

Нова пошта глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме чотири місяці. Мета кампанії – розповісти про продукти та послуги доставки різним аудиторіям від бізнеса до тих, хто їздить на шопінг за кордон. Розробкою ідей займалося креативне агентство Michurin.

Dior

Британська модель і актриса Кара Делевінь представила оновлену колекцію Rose des Vents від Dior. У ролику влаштували каламбур, на якому вона стоїть із картою з відчуттям, що чогось серед прикрас на ній не вистачає. В цей час її оточують медальйони з восьмиконечной зіркою, яка нагадує про троянду вітрів, що служила талісманом для Крістіана Діора.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=nwaKY95SclI&feature=emb_logo

Apple

Напередодні своєї весняної презентації “Spring Loaded”, яка пройшла 20 квітня, Apple випустила промо представлених на ній нових девайсів. Один з роликів бренд присвятив процесору M1. Головним сюрпризом для глядачів стала поява у відео генерального директора компанії Тіма Кука. За сюжетом креативу шпигун відправляється на “нездійснену місію” — йому потрібно вкрасти чіп M1 з MacBook, щоб удосконалити роботу iPad Pro.

https://www.youtube.com/watch?v=7A5-eRfDQ0M&feature=emb_logo

Levi’s

Бренд Levi’s запустив кампанію Buy Better, Wear Longer, в якій розповідає про колективну відповідальність світової спільноти за вплив виробництва одягу на навколишнє середовище. Її герої по-своєму змінюють світ на краще і просувають ідеї сталого розвитку. Зараз Levi’s активно інвестує в інноваційні матеріали, які дозволяють скоротити витрату… прісної води при виробництві одягу.

Lacoste

Lacoste представив нову весняно-літню рекламну кампанію, зняту в Парижі, Нью-Йорку, Берліні, Лос-Анжелесі та Лондоні. Для неї сорочки-поло французького бренду приміряли сім амбасадорів – репер A$AP Nast, dj Peggy Gou, скейтбордист Еван Мок, актриси Луїза Бургуен і Мелані Тьєррі, поет Сонні Холл і танцюрист Саліф Гуйє. Кожен з них зображений у своєму рідному місті в колі сім’ї і близьких друзів.

Читайте також –

Реклама тижня: LG, KFC, Saint Laurent, Julie’s та “крутий заміс” у спортзалі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  50
Усі новини ринку