Реклама тижня: Monobank, Dior, Diesel, Ford і Sheridan
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Monobank
Monobank запустив співпрацю з додатком Reface, за допомогою якого гейміфікував свою реферальну програму. Відтепер надсилати запрошення друзям стати користувачем банку можна в форматі відео, яке складається з фрагментів відомих фільмів, уже готового голосового ряду запрошення в Monobank і вмонтованого фото користувача в тіло кіногероя завдяки технології Reface. Серед них, перш за все, герої кіно-коміксів Marvel.
Dior
Dior активно готується до весни 2021 року. Нову кампанію бренду надихали твори мистецтва старих майстрів, зокрема картини італійського художника, яскравого представника епохи бароко Караваджо. Свого часу він став автором в побудові гри світла, власне, до цього прийому і звернулися креативники Dior, які запросили для зйомки майстра побудови гри світла й тіні, болгарського фотографа Еліну Кечічевій. У відео моделі підсвічені мерехтливими відтінками синього, червоного і золотого так, ніби це мадонни на картині. Принаймні так позиціонує свій ролик сам бренд.
Sheridan
Австралійський бренд товарів для дому Sheridan залучив танцювальну трупу Sydney Dance Company, щоб прорекламувати рушники. В епічному слоу-мо танцюристи виробляють чудернацькі па і демонструють найкращі якості рушників бренду Sheridan – їх міцність і… можливість ним витертися. Кампанія називається “Never Felt Better” – ніколи не відчував себе краще.
Ford
Автомобільний бренд Ford представив відео зі зворушливими кадрами боротьби медичних працівників із пандемією COVID-19. Кампанія спрямована на збір коштів для роздачі масок і засобів індивідуального захисту малозабезпеченим сім’ям, а також на підтримку загальної вакцинації. Надихаючий ролик був підготовлено спеціально до сезону Super Bowl.
Diesel
До Дня всіх закоханих Diesel звернув увагу на сплеск сексуальності після локдауну. Люди, змушені провести кілька місяців нарізно, тепер можуть знову спілкуватися і бренд вирішив зосередити увагу на чуттєвій стороні подібних історій. У рекламній кампанії When Together кожен кадр наповнений витонченою сексуальністю, де бренд простежує возз’єднання після розлуки восьми реальних пар.
Читайте також
Реклама тижня: АТБ, Золотий Вік, Givenchy, Олег Вінник і Настя Каменських