
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
В Metro Cash & Carry Ukraine вирішили провести Великдень по-молодіжному. Таємне життя великодніх продуктів на думку креативників виглядає як у одної з популярних колись субкультур – в банданах, кепках і з усякими “йе-йо-камон, хіп-хоп!” ось це все. Такий собі #metrobro, бро! Щоб побачити більше, пропонують завантажити додаток доповненої реальності. Обережно! Базікающі яйця і ковбаски!
Кому не вистачило героїчної драми в нових “Месниках”, може отримати ще дозу в новій рекламі Coca-Cola. Тут вам і відсилки до Капітан Америки і Тора, і навіть присутнє супергеройське приземлення, про яке так любить жартувати Дэдпул тому що «Круто, але як фігово для колін!”. Якщо відкинути з відео всю драматургію Marvel Studios, то вийде класична реклама енергетика. Але якщо не відкидати, то фани кіновсесвіту Marvel отримають свою частку задоволення, немов знімали самі брати Руссо.
Історія Маріо почалася в далекі 80-і і досі впізнавана мелодія і вуса главгероя гріють душу сентиментальної публіки. Ось і напередодні чергового Великодня креативщики знайшли веселе застосування персонажу. Тільки у великодньої реклами київської мережі ресторанів Star Burger замість сантехніка в синьому комбінезоні з’являється бургер, а безкрайню синяву небес з трубами і грибами замінили обриси української столиці. Бургер збирає різнокольорові великодні яйця і без ностальгічної сльози дивитися на це важко.
Мінеральна вода Карпатська Джерельна продовжує працювати над тим, щоб її асоціювали з чоловічими м’язами і кубиками на животі. Цього разу героями мінералки стали двоє братів, які змагаються у спритності та увазі дівчат на тлі карпатських гір. Також бренд обіцяє омолодження усім вживаючим.
Скільки шанувальникам Walker взуття не давай, їм все мало. “Хочу ще!”- кажуть вони, натякаючи, що це не тільки про кросівки, але і про весну, емоції, і, і, і. Своєю новою місією компанія називає натхнення людей і навчання їх хотіти з такою силою, яка втілює бажання в життя.
Читайте також
https://rau.ua/news/reklama-nedely-3/