Реклама тижня: McDonald’s, John Lewis, Sheba, Posten та різдвяне “Кримінальне чтиво”
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Capital One
Зірки “Кримінального чтива” Джон Траволта і Семюел Л. Джексон зустрілися знову! Приводом для возз’єднання стали зйомки в різдвяній рекламі Capital One. У ній Траволта постає в образі Санти, який вирішує перевірити свій онлайн-список покупок до Різдва. Раптово на екрані з’являється Джексон, який просить колегу “притримати своїх оленів”, так як у нього готові кілька порад, як заощадити. Також в кадрі з’являється місіс Клаус, з якою Санта, у виконанні Траволти, танцює культовий танок з фільму Квентіна Тарантино.
https://www.youtube.com/watch?v=7tbx9HN3qk8&feature=emb_logo&ab_channel=CapitalOne
McDonald’s
Мережа ресторанів McDonald’s зняла рекламу про непрості стосунки мами і її сина-тінейджера. За сюжетом мати-одиначка безуспішно намагається створити новорічну атмосферу для свого сина, але “розтопити лід” виявляється не так просто. Ролик, гідний піксарівської короткометражки, нагадує, що передноворічне диво зможе розбудити дитинство в кожному з нас.
John Lewis
До мультяшної різдвяної теми звернулися також у британського рітейлера John Lewis. Відео розповідає про доброту і взаємну допомогу в умовах пандемії. Буквально кожен кадр ролика супроводжує зображення серця.
https://www.youtube.com/watch?v=Juv2c0xgGno&feature=emb_logo&ab_channel=JohnLewis%26Partners
Sheba
Бренд Sheba запустив серію відео під назвою The Cats That Rule The World. Ролики розповідають реальні історії людей, нерозлучних зі своїми котиками. Документальні відео про людей та котів переносять глядачів у стіни виправного закладу, у дім ветерана та на гору, якою піднімається завзята мандрівниця разом зі свохм улюбленцем.
Posten
Норвезький поштовий оператор Posten зробив Санта-Клауса схожого на… Дональда Трампа. У ролику “Make Christmas Great Again” він скаржиться психотерапевту, що в старі добрі часи все було набагато простіше. А тепер пошта почала доставляти посилки в будь-який час дня і ночі, тож його бізнес йде не так добре.
Читайте також
Реклама тижня: Comfy, Фокстрот, Roshen, Glovo і Чорна п’ятниця