Реклама тижня: Intertop, Антошка, Dove, alyona alyona і Анджеліна Джолі
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Intertop
Компанія Intertop Ukraine змінює позиціонування. В ролику “І надивитись. І нарядитись” рітейлер показує, як завдяки смартфону звичний похід магазинами трансформується у щось кардинально нове. Шопінг-платформи стали торгівельними центрами у смартфоні, де деякі клієнти готові зависати годинами, а власне здійснити покупку можна будь-де і будь-коли — у черзі на маршрутку, поки чекаєш ліфт зранку або дорогою додому з роботи.
Антошка
What is Antoshka? За мотивами вірусного відео Назара Дороша, компанія Антошка теж вирішила показати свою красу за 30 секунд. У ролику повний набір: іграшки, одяг, меблі, харчування, догляд за дитиною і багато іншого.
Dove
Мабуть багато хто вже чув нову пісню alyona alyona “Світ потребує краси”, але мало хто звернув увагу на допис до пісні “feat. Dove”. Власне трек – частина рекламної кампанії бренду, в якому він разом із співачкою закликає відмовитися від ретуші в рекламі. Соціальний проект #ShowUs (#ПокажітьНас) закликає ЗМІ та рекламодавців відмовитися від стереотипів і показувати різну красу, що допоможе змінювати ставлення до сприйняття краси в суспільстві.
Lacoste
Черговий західний бренд повернувся в минуле, оскільки в сучасності, мабуть, нічого хорошого не вбачає. В рамках колаборації з Polaroid французський бренд Lacoste повернувся в 70-і. Кампанія натхненна легендарним райдужним логотипом з Polaroid, вперше створеним в 1963 році, коли бренд винайшов миттєву кольорову плівку (а не тим, що ви подумали).
Guerlain
Анджеліна Джолі стала обличчям нового аромату Mon Guerlain Sparkling Bouquet від парфумерного дому Guerlain. У ролику акторка втілює сильні та чуттєві сторони оригінального аромату, який повторює фруктові ноти оригінальної версії Mon Guerlain — лаванди, жасмину, ванілі і сандалового дерева, і доповнений посиленим грушевим акордом. Власне повторюється не лише аромат, а й кадри з іншої реклами бренду дворічної давнини, які вже використовували для аромату Mon Guerlain Intense. Хоча, можливо, на ефект дежавю і було розраховано.
Читайте також