Реклама тижня: EVA, Samsung, Coca-Cola, Nike і Monatik
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
EVA
Хороший, поганий… красивий? Grape запустили серію вестернів для популяризації кешбеку Лінії магазинів EVA. Ковбойки приходять, щоб взяти своє і опиняються в одному з магазинів мережі. Дівчат прозвали “кешбойками”, а новий рекламний жанр “кешбек-вестерном”. Прем’єра відбулась на всіх телеканалах країни.
Samsung
Monatik продовжує перетворювати свою творчість на суцільний продакт-плейсмент. Цього разу співак заспівує цілий маніфест для всіх любителів танцювальних ритмів і, якби нативно, хизується в кліпі новеньким Samsung Galaxy S20. Супроводжують співака його дві протеже – Lida Lee та NiNO, які стали обличчям великою рекламною кампанії південнокорейського бренду. Кампейн націлено на покоління Z.
Absolut
Націлився на молоде покоління також бренд водки Absolut, який навпаки закликає молоде покоління вирватися зі світу віртуального спілкування. Цікава альтернатива. І конкурси герої кампанії цікаві. Обличчями нового ролика бренду стали американська актриса Тесса Томпсон (“Тор”, “Світ Дикого Заходу”), британський музикант MNEK, зірка онлайн-ігор Рікі Ортіс і тайванський співак Джолін Цай. Відео за участю ЛСД (лідерів суспільних думок, а не те, що ви подумали) виконане у стилі кіберпанку.
https://www.youtube.com/watch?v=u5sEat3zZZE&feature=emb_logo&ab_channel=Absolut
Coca-Cola
Coca-Cola запускає глобальну різдвяну кампанію, яка стане 100-ю в історії бренду. Вона пройде під гаслом: «Бути поряд на свята – найкращий подарунок». Зворушлива історія розповідає про батька, який намагається доставити листа від доньки до Санти. Рекламу зняв новозеландський режисер Тайка Вайтіті, відомий також за стрічками «Тор 3: Рагнарок», «Кролик Джоджо» та іншими. Ролик цілком виглядає як пристойний сімейний блокбастер.
https://www.youtube.com/watch?v=WdNKUYH8YF4&feature=emb_logo&ab_channel=Coca-ColaUkraine
Nike
Нову частину кампанії “You Can’t Stop Us” спортивний бренд Nike присвятив спортсменкам з Близького Сходу. Ролик заснований на сценах, де мати в купальнику-хіджабі вчить свою дитину плавати. Паралельно показані сцени, в яких реальні спортсменки тренуються в своїх водних видах спорту з меседжем, що немає ніяких обмежень, навіть якщо ти носиш хіджаб.
Читайте також
Реклама тижня: Нова пошта, Novus, Eldorado, Amazon та Євген Клопотенко