Реклама тижня: Епіцентр К, Rozetka, Три ведмеді, KLO і котики
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр К
Епіцентр вирішив підтримати власників малого та середнього бізнесу: як теперішніх, так і майбутніх підприємців. Для них рітейлер запустив акцію «Мільйони добрих справ», мета якої — надати до 20 грантів на загальну суму до 10 млн грн на свою справу. В рамках проекту були створені промо-відео.
Rozetka
Напередодні свого дня народження Rozetka відкотила дизайн логотипу до класичного смайлу. І те, що лого з’явилось не лише на свіжих промо роликах, але й повернулось у Facebook та на сайт – цілком могло б значити, що від “вічно-зеленого” нарешті втомилися, але ні – вся справа в 15-річному ювілеї. Як тут не згадати старе, прекрасне. Тож і справді, чудовий привід ще раз переглянути мемаси про шокуюче перевтілення в Super Green, яке в 2018-му мало кого залишило байдужим в UAnet.
KLO
Мережа АЗК KLO подалась в crazy-формат відео. В якості головного героя взяли котиків. До чого тут котики? Ну, знаєте, “лапки, хвостики, їх ще пунькають, манюнькають, мурняу, хвіст в обличчя, шерсть – у роті…”, – пояснює голос у відео.
Три ведмеді
Андрій Лідаговський, відомий за хітовою українською комедією «Мої думки тихі», став героєм нового відео «Трьох ведмедів». В своїй новій кампанії бренд морозива порівняв самоізоляцію з ув’язненням в тюрмі, й призвав звертатись до того, що все ще лишається легітимним. Наприклад, морозива.
Neoclima
У рекламі кондиціонерів Neoclima показали відчайдушних борців з погодними умовами вдома. За допомогою коротких скетчів, продакшн-студія No Stars та команда Grape демонструють, що кондиціонеру бренду працюють і в спеку, і в холод. А особливо, коли накриває.
Читайте також
Реклама тижня: Нова пошта, Nike, Friday, Jaguar та Катя Осадча