Реклама тижня: Dior, Jeep, Estée Lauder, Ана де Армас та Кара Делевінь
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Estée Lauder
Estée Lauder представив нового глобального амбасадора бренду, ним стала актриса Ана де Армас. За свою кар’єру в кіно вона отримала номінацію на “Золотий глобус” і потрапила в список 100 найвпливовіших людей майбутнього за версією Time. Перша рекламна кампанія за її участю присвячена новому аромату.
Dior
Dior представив кампанію нової ювелірної колекції Gem Dior, обличчям якої стала модель Кара Делевінь. До колекції увійшли сім моделей годинників і одинадцять прикрас. Колекція натхненна природними каменями – їх формою і квітами. Неправильний силует аксесуарів підкреслює природну форму кристалів глибоких відтінків.
Jeep
Jeep відправився в “електричну одіссею” в стилі Стенлі Кубрика. Компанія звернулася до теми природи, щоб відобразити екологічність нового автомобіля, а також дух самого бренду Jeep, який протягом 80-ти років асоціювався зі свободою, пригодами, пристрастю. Гібридний Jeep Wrangler 4XE вже надійшов у продаж, налітай.
General Motors
Американський автовиробник General Motors зняв рекламу “No way, Norway” з кіно-коміком Віллом Феррелом. За сюжетом актор дізнається, що Норвегія перевершує США з продажу електромобілів з розрахунку на одного жителя країни, тож він вирушає з друзями в подорож, щоб довести протилежне. Головний меседж ролика – повідомити, що General Motors всерйоз збирається поборотися за частку ринку електромобілів в світі.
Dove
Dove виступив проти об’єктивізації жінок в Індії. Американському бренду не подобається, що в іншій країні шлюб часто стає домовленістю між родинами, коли ключовим для шлюбу стає зовнішність дівчини. В компанії вважають, що краса повинна бути джерелом впевненості, а не занепокоєння.
Читайте також
Реклама тижня: Eldorado, Фокстрот, Coca-Cola, Centr і Кріс Хемсфорт