Реклама тижня: Diesel, KFC, WOG, Onitsuka Tiger і техно-утопія майбутнього

Реклама тижня: Diesel, KFC, WOG, Onitsuka Tiger і техно-утопія майбутнього

21.06.2020 09:00
  552
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Diesel

Італійський бренд одягу Diesel знову зняв рекламне відео в Києві. Новий рекламний fashion-фільм Francesca розповідає історію змін в житті дівчини-трансгендера. Серед локацій у ролику можна помітити один з корпусів НТУУ КПІ. Разом з режисером Франсуа Русселем над відео працювала київська продакшен-студія Family Production.

WOG

Мережа АЗК WOG влаштували онлайн-екскурсію до Музею Івана Гончара. В пізнавальному 7-хвилинному відео мережа розповідає про всесвіт української вишиванки і демонструє одну з найбільш багатих колекцій вишитих сорочок, що знаходиться при музеї. Ведучими виступили експерти в цій галузі засновник агентства авторських екскурсій «Цікавий Київ» Арсеній Фінберг та історик, етнограф Ігор Турейський.

Onitsuka Tiger

Дочка американського актора Вілла Сміта, – співачка Віллоу Сміт, – стала амбасадором нової колекції Onitsuka Tiger. Своєю осінньо-зимовою лінійкою японський бренд вирішив привернути увагу до проблем навколишнього середовища і світу, в якому зараз живуть люди. У ролику, під свою ж пісню, дівчина позує на тлі різних пейзажів в топових нарядах бренду. У рамках кампанії Onitsuka Tiger також зробить пожертву на підтримку руху Black Lives Matter – ну так, щоб одразу в усі трендові теми одним махом.

KFC

Компанія KFC жартома представила власну консоль KFConsole, створену у формі відерця для смаженої курки. Відео зроблене в стилі традиційної реклами PlayStation, тож цілком може вважатися своєрідним тролінгом виробників домашніх гральних консолей. Тим паче, що до публікації був доданий напис «Майбутнє ігор вже тут», що є прямою відсилкою до презентації PlayStation 5. Вигаданий пристрій підтримує роздільну здатність 4K та містить гриль для курки, який, нібито, вбудований в неї. 

Telenor

Норвезька компанія Telenor створила чудернацьку рекламу під назвою «Найкраще ще попереду» (The Best Is Yet to Come). Дія у відео розгортається в барвистій техно-утопії і показує приблизні кроки, на які прийдеться піти заради пляшки молока до кави. Але попри всіх цих роботів і численних девайсів напрошується питання: “Так що, доставки дронами ми й у світлому футуристичному майбутньому не дочекаємося?”

Читайте також

Реклама тижня: Епіцентр К, Rozetka, Три ведмеді, KLO і котики


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку