Реклама тижня: Comfy, KFC, SAGA Development, Сатана та 2020 рік
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Comfy
Comfy розповіли кілька історій про підготовку новорічних подарунків. В анімованих відео поєднали побутові сімейні розмови, типові для передноворічної метушні, із рекламними офферами до товарів. Те, що вийшло, назвали “новорічною нетерплячкою”.
https://www.youtube.com/watch?v=7YgucqAotqU&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=f4fgHPabgeU&feature=emb_logo
KFC
KFC знімає мелодраму. За сюжетом, юну красуню хочуть видати заміж за некоханого. Коли гарненький шеф-кухар Харланд Сандерс приїжджає зі своїм секретним рецептом смаженої курки, він запускає серію подій, які внесуть свої корективи в сімейну драму. Фільм буцімто розповість про жінок, яким подобаються чоловіки, яким подобається курятина. Роль полковника Сандерса грає актор Маріо Лопес.
SAGA Development
Девелоперська компанія SAGA Development звітує про результати року. У хвилинному відео “Твоя новорічна сага” роль Санта Клауса зіграв чоловік на ім’я Євген з Агентства дорослих моделей “Життєлюб”. У хіпстерському червоному пальто та білих кросівках з рюкзаком він катається електросамокатом по Києву та інспектує об’єкти, які побудувала девелоперська компанія у 2020 році.
Match
Це все пояснює. Сатана закрутив роман з 2020 роком. У рекламі додатка для знайомств Match, володар пекла знайомиться із дівчиною, яка просить називати її 2020. Разом вони дивляться фільм в порожньому кінотеатрі, виносять туалетний папір з торговельного центру та просто насолоджуються видовищем, як над мостом пролітають вогняні кулі. “Не хочу, щоб цей рік закінчувався”, – каже дівчина, яка також виявилася родом з пекла. Ролик, озвучений романтичною піснею Love Story Тейлор Свіфт, зняла компанія Райана Рейнольдса Maximum Effort.
Xbox Series X
Тайка Вайтіті не вміє знімати рекламу – все одно виходить кіно. І це, звичайно, хороша новина. Як і минулого разу з рекламою Coca-Cola, режисер фільмів «Тор 3: Рагнарок» та «Кролик Джоджо» зняв епічну історію, цього разу для нової ігрової консолі Xbox Series X. Героїнею реклами стала реальна дівчина-геймер MoonLiteWolf і її дивовижні сни із неоновими створіннями і космічним котом-діджеєм. Те відчуття, коли навіть божевільні ідеї виглядають, як дивовижна подорож.
Читайте також