Реклама тижня: АТБ, EVA, Лімо, Моршинська і Sheba
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
АТБ
Торгівельна мережа АТБ запустила проект KAZKA VR для дітей з елементами віртуальної реальності. Бренд пропонує поринути у чарівний світ з мавками, чугайстрами та рейвами лісових істот разом із музичним гуртом KAZKA. До кінця травня фішки за покупки товарів в мережі можна обмінювати на представлені у відео окуляри віртуальної реальності або книгу, що «оживає».
Кліп гурту KAZKA на пісню «М’ята», як розширена версія рекламного ролика. У рамках партнерства з АТБ вокалістка гурту Олександра Заріцька також випустила книгу з доповненою реальністю KAZKA VR, яка і стає каталізатором перетворень у відео. Саме її можна в супермаркетах отримати за фішки.
EVA
Коли здається, що варіантів немає, або коли існуючі варіанти – не варіант, EVA пропонує вихід – “evaрианти” на EVA.UA. Саме під таким гаслом найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я запустила нову рекламну кампанію. Головними героїнями роликів стали дівчата, які лишь завдяки EVA дізналися про те, як користуватися косметикою.
Лімо
Потап, більш відомий як чоловік співачки Насті Каменських, знявся в рекламі морозива Лімо. Цього разу герой рекламних кампаній АТБ, Фаворит спорт та сосисок Глобино, показує, що важливіше: їсти морозиво або розповідати, як всі їдять морозиво. Відео, до речі, розробило креативне агентство Потапа mozgi ideas.
Моршинська
Нещодавно на полицях магазинів по всій Україні з’явився новий бренд води від Моршинська — “вода нового покоління” Morshynska plus AntiOxi Water. Головними героями відео, яке присвятили воді, стали фітнес-тренер Андрій Хомицький, модель Тетяна Рубан та балерина Анна Муромцева. Разом з новими героями компанія відповідає у роликах на питання: як підтримувати молодість, зберігати здоров’я та відновлювати та насичувати тіло йодом, селеном, хромом та цинком щодня.
Sheba
Так вже склалося, що коти є сутінковими істотами, тож більш активними в ранні ранкові години. Для тих, кого пробудження о 4 годині ранку дратує, бренд котячого корму Sheba вирішив полегшити захист сну за допомогою нового користувацького контенту, розробленого для того, щоб допомагати повернутися в країну снів. Як запевняє бренд, ролик засновано на на науково доведених методах, і включає в себе 20-хвилинне сканування тіла, голоси в форматі ASMR, спокійні візуальні ефекти, медитацію і заспокійливі кольори.
Читайте також
Реклама тижня: Nova Poshta Global, Apple, Lacoste, Dior і Кара Делевінь