Реклама тижня: АТБ, Золотий Вік, Givenchy, Олег Вінник і Настя Каменських
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
АТБ
Мережа магазинів АТБ запустила свою найамурнішу акцію «АТБ кохає тебе». Головним героєм реклами став викрадач дівочих сердець, світоч безсонних ночей усіх закоханих Олег Вінник. Акція створена в масштабній колаборації, яка об’єднала одразу 25 різних брендів. Саме їхня продукція має опинитися у продуктових кошиках споживачів для участі в проспіваному Вінником розіграші подарунків. Обережно! У відео співак стріляє трояндами одразу в серце!
Золотий Вік
Мережа ювелірних магазинів Золотий Вік нарешті оновила амбасадора бренда, ним стала Настя Каменських. В новому відео рітейлера “Почуття прикрашають”, співачка розповідає, що значать для неї почуття. В кампанії, запущеній 1 лютого 2021 року, Золотий Вік та NK закликають кохати і бути коханими, адже тобі лич… почуття прикрашають.
Givenchy
Французький модний дім Givenchy презентував своє нове парфумерне творіння – Irrésistible. Відео з перших же акордів та кадрів призиває танцювати та просто радіти. Irrésistible характеризують як типову французьку історію: з одного боку невимушений, легкий, грайливий, з іншого – спокусливий і ретельно продуманий. На фоні незмінної Ейфелової вежі, як символа Парижа, та пісні Lykke Li “I follow rivers” саме так вона і виглядає.
Cadillac
Едвард Руки-ножиці повернувся! Щоправда не в фільмі, а для реклами Cadillac, і виконав роль не Джонні Депп, а Тімоті Шаламе, якого ми ось-ось побачимо у фільмі “Дюна”. Поява героя відбулася в рамках презентації першого серійного електрокара Lyriq з системою Super Cruise, яка дозволяє водити авто без допомоги рук. Ролик зняли так, щоб він виглядав продовженням фільму Тіма Бертона, і навіть Вайнона Райдер повернулася до своєї ролі. Тімоті Шаламе, в свою чергу, грає не самого Едварда, а їх сина— Едгара, який теоретично міг би бути.
Dolce & Gabbana
Італійський модний дім представив новий аромат Dolce Rose. Обличчям рекламної кампанії парфюмів стала 16-річна Дева Кассель – донька Моніки Беллуччі та Венсана Касселя. Наповнені сонцем і легкістю кадри створені так, щоб передати настрій самого аромату, в якому фруктово-квіткові ноти з’єднуються з трояндою, зеленим яблуком, сандаловим деревом і мандарином. Принаймні так змальовують аромат його творці.
Читайте також