Реклама тижня: АТБ, Rozetka, Uklon, PepsiCo і Олег Винник
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
АТБ і PepsiCo
АТБ і PepsiCo об’єднали зусилля та запустили спільне промо з Олегом Винником. Разом із співаком було створено жартівливий рекламний ролик, в якому співак встиг закохати у себе двох героїнь, проїхатися на касовій стрічці та закликати всіх купувати снеки та напої. Але брендам цього здалось замало, тож на додаток Винник співає про можливість виграти квартиру, смартфон та бозна-що ще.
Rozetka
В Rozetka вже збираються до школи. Герої нових відео інтернет-магазину – батьки, які переконують глядача, що “не просто туплять в телефоні”. Для особливо вибагливих, 10-секундні відео одразу продовжуються 25-секундною версією. Ну, раптом хтось захоче це ще раз передивитись.
Uklon
Нова рекламна кампанія Uklon присвячена ідеї, що можна підлаштовувати обставини під себе, а не навпаки. Навіть коли розмова про поїздку на таксі, адже в додатку Uklon можна налаштувати її як завгодно. Нове стратегічне повідомлення бренду звучить просто: «Твій рух – твої правила».
Gucci
Дуже дивні дива відбуваються в новому відео Gucci до аромату Bloom: квіти мають очі та проростають з рота дівчини, а співачка Флоренс Велч ніби щось співає, але на фоні звучить пісня “Fade Into You” Меззі Стар у зовсім іншому ритмічному малюнку. І чи то плутанина якась, чи то бренд так задумав свій чарівний сад із дивними ілюзіями – піди розбери. Також у ролику можна побачити актрис Анжеліку Х’юстон і Джоді Тернер-Сміт. Зйомки проходили в колишньому монастирі La Scarzuola, Італія.
Apple
Apple випустив короткометражний фільм у вертикальному форматі. За дев’ять хвилин, повністю знятих на iPhone 11 Pro, бренд розповідає історію світового кінематографа. Режисером ролика виступив Демієн Шазелл, відомий за такими стрічками, як “Ла-Ла-Ленд” та “Одержимість”.
Читайте також