Реклама тижня: Антошка, Pepsi, David Jones, Aldi та інші
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Антошка
Мережа магазинів Антошка випустила новорічну відео-новелу – історію юного сміливця-мрійника. Ролик розповідає історію маленького хлопчика і великої мрії, на шляху до якої Антошка виступає надійним помічником і надає натхнення. Дана робота – заклик, незважаючи ні на що, зберегти в собі дитину, щиро вірити в магію моменту і не відступати.
Pepsi
Pepsi запустила флешмоб для кулінарів-невдах. Учасники #PepsiApplePieChallenge зможуть спробувати нову Pepsi зі смаком яблучного пирога. 1500 учасників акції отримають Pepsi з лімітованої колекції. Вона вийшла в оновлених дволітрових пляшках, які змінили дизайн вперше за 30 років.
David Jones
Універмаг David Jones запросив клієнтів здійснити ностальгічну подорож Австралією. Заснований у 1838 році бренд показав майже 200-річну спадщину Австралії через свої різдвяні вітрини. У відео є скромний початок роботи універмагу, бережливість воєнних часів, оптимізм бебі-бумерів і багато духу Різдва.
Tesco
Британська мережа Tesco порахувала: після такого складного року, як 2020-й, «списку неслухняних» для Санти не залишилося. Кожен може і повинен побалувати себе в ці свята. Автори ролика пояснюють, що при написанні сценарію для реклами взяли кілька реальних історій учасників фокус-групи.
Aldi
Бренд Aldi зняв цілу різдвяну короткометражку, в сюжеті якої батько морквяного сімейства проходить випробування, щоб встигнути до різдвяного столу у вузькому сімейному колі. На допомогу приходить Санта і робить так, щоб ця історія закінчилася добре.
Читайте также
Реклама тижня: Multiplex, Decathlon Ukraine, Staropramen та Євген Клопотенко