Реклама тижня: Алло, IKEA, Brioni, Saint Laurent, Ленні Кравіц та Бред Пітт
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
Цього року бренду Алло виповнюється 22 роки. На честь свята Tabasco підготувало ролик зі смарт-товарами маркетплейсу, які разом складають торт: шоколадний смартфон, кремовий електросамокат, навушниковий джем і багато іншого. Гаджети міксують з солодким під оперний акомпанемент.
Saint Laurent
Американський співак Ленні Кравіц став обличчям аромату Y від Yves Saint Laurent. У ролику він вривається на власний рок-концерт і заспівує куплет з однієї зі своїх пісень. Таким чином, музикант наслідує власну доньку Зої Кравіц, яка виступає послом модного дому з 2017 року.
RAM
Для нової моделі Ram зняли приголомшливий за красою ролик в дюнах. Уповільнена зйомка, пустельні пейзажі, зняті з висоти пташиного польоту, тягуча музика від SYML – усе виглядає так, ніби це початок чергової бондіани. Слоган кампанії для нового пікапа 2021 Ram 1500 TRX “Міць, про яку інші пікапи можуть тільки мріяти”.
Brioni
Бред Пітт представив рекламну кампанію сезону осінь-зима 2020/2021 бренду Brioni. В чорно-білому відео він демонструє вишукані чоловічі образи і просто красується. Автором проникливих знімків став шведський фешн-фотограф Мікаель Янссон.
IKEA
IKEA UK переосмислила знамениту байку Езопа “Черепаха і заєць”. Героєм нової реклами рітейлера став заєць-тусовщик, який витрачає дорогоцінні нічні години на посиденьки з друзями, смішні відео та ігри замість сну, тоді як його сусід-черепаха висипається і рано вранці відправляється на марафон. Таким чином IKEA вирішила нагадати про важливість сну і про те, як його дефіцит впливає на всі сфери нашого життя. Слоган кампанії “Завтра починається сьогодні ввечері”.
Читайте також
Реклама тижня: Puma, OLX, Apple, Intersport та Гарік Корогодський