Реклама тижня: Алло, Coca-Cola, Heineken, Nike та Gucci

Реклама тижня: Алло, Coca-Cola, Heineken, Nike та Gucci

02.08.2020 09:00
  711
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Алло зняли ролик в форматі музичного кліпу. Незважаючи на те, що зі слів у пісні лише одне – слово “тиць”, подій у відео вистачає – то бабусі катаються на скутерах, то оперна діва розспівується у ванні.  Меседж пісні вже традиційний для рітейлера: тиць – це просте вирішення найрізноманітніших проблем і потреб.

Coca-Cola

Coca-Cola звернулась до поезії. В новому відео бренду поет міркує про “нову нормальність”. “Що, якщо найбільші зміни відбулися в тобі та в мені? Що робити, якщо ми вибираємо бути відкритими?”, – каже він, читаючи надихаючого вірша про життя. Ролик присвячений життю після коронавірусу, текст читає виконавець George the Poet.

Nike

Nike привітав атлетів і фанатів з поверненням спорту. Як і попередні частини, нова реклама бренду присвячена надії, єднанню і тим труднощам, які спортивному світу довелося подолати під час пандемії. Однак цього разу бренд включив у відеоряд кадри, пов’язані з рухом Black Lives Matter: візуально ролик проводить паралелі між любителями і професійними атлетами різного кольору шкіри, а також статі, ваги, віку, сексуальних вподобань, релігійних вірувань і тому подібного.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=WA4dDs0T7sM&feature=emb_logo

Heineken

Пивний бренд Heineken навпаки нагадує, що пандемія не завершена, і у веселій формі розказує про відповідальну поведінку в барах. Цим відео бренд закликає спілкуватися відповідально, щоб бари залишалися відкритими. І ще раз підкреслює, що світ живе в «новій нормальності».

Gucci

Продовжує відповідально розповідати про пандемію COVID-19 також італійський модний дім Gucci. В рамках нової кампанії бренд показав своїх моделей за домашніми справами в умовах карантину. Вони чистять зуби, роблять зарядку і витирають підлогу в одязі з нової колекції. І ні, це не запізніле весняне відео – у ролику демонструються наряди з осінньо-зимової колекції.

Читайте також

Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Old Spice, Burger King і Lamborghini


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку