Реклама тижня: Фокстрот, Алло, Dorito’s і Метью Макконахі

Реклама тижня: Фокстрот, Алло, Dorito’s і Метью Макконахі

07.02.2021 09:00
  1276
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Фокстрот

Чашки з іменами, подушки у формі сердечок, плюшеві ведмедики, фарфорові янголята та інші збирачі пилу… Може саме через такі подарунки все більше людей скептично ставляться до Дня закоханих? На думку креативників омніканальної мережі Фокстрот, це свято та романтичні почуття можуть заграти новими фарбами, якщо замість банальних та непотрібних речей дарувати справді бажані подарунки.

Алло

У промо Алло до дня Святого Валентина – мільйони подарунків та унікальних пропозицій за суперцінами. Love Season рітейлера стартує з романтичного промо від агентства Tabasco. Це тепла історія про найцінніше – емоції найкоханіших та про несподівані та очікувані подарунки, котрі викликають радість і захоплення близьких людей.

Anheuser-Busch

Коли починається Супербоул, в хід іде важка рекламна артилерія. Так і в цей раз. Американський пивний бренд Anheuser-Busch залучив культового режисера Девіда Фінчера і не менше культового композитора Аттікуса Росса, щоб ті нагадали глядачам про важливість пива. У ролику під назвою “Може, по пиву?” (Let’s Grab a Beer) показані окремі епізоди з життя різних людей, важливу роль в яких грає пляшечка пінного.

https://www.youtube.com/watch?v=WDvNUJUVmGk&feature=emb_logo

Dorito’s

Метью Макконахі знявся в рекламі чіпсів Doritos 3D Crunch, заради якої став плоским. У ролику зірка “Справжнього детектива” та “Джентльменів” розмірковує про те, що останнім часом не відчуває себе самим собою. Йому не вдається пограти в м’яч чи вигуляти собаку. Навіть Джиммі Кіммел, до якого актор завітав на програму, жартує, чи приїхав той на машині, чи був надісланий факсом. Уся нісенітниця відбувається під саундтрек гурту Queen “I Want To Break Free”.

https://www.youtube.com/watch?v=BLuqtTn4610&feature=emb_logo

Amazon

Під Супербоул запросили в рекламу відому зірку  також в Amazon. Вибір e-commerce-гіганта пав на Майкла Б. Джордана, відомого за фільмом “Чорна пантера” Marvel. В ролику дівчина мріє про ідеальний образ для Alexa і уявляє собі відомого актора, в чиєму образі вона уявляє собі голосового помічника. Ніби й романтично, але трохи жаль дівчину.

Читайте також

Реклама тижня: Rozetka, Decathlon, McDonald’s, Prom.ua і Віктор Павлик

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  51
Усі новини ринку