Реклама тижня: Алло, Фокстрот, McDonald’s, Nike і METRO
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
У новорічному промо АЛЛО створили справжню «машину добра», яка виконує «тіцячі» бажань, як власних, так і дорогих серцю людей. Щоб активувати механізм, досить зробити один «тиць». Таким креативом АЛЛО активували період подарунків і зимових знижок до новорічних і різдвяних свят, який триватиме майже півтора місяці: з 3 грудня по 13 січня.
Фокстрот
Учасник реаліті-шоу «Холостячка» Андрій Рибак знявся в рекламі оновленого магазину Фокстрот. Метою реформату даного магазину було об’єднати в одному торговому просторі максимально можливий асортимент не тільки для продажу, а й для експірієнсу. Тому основне завдання продакшну під продюсуванням арт-директора Валерії Мироненко було показати, яким чином кожен гість магазину зможе відчути всі ці емоції на собі.
McDonald’s
McDonald’s рятує від тягот батьківського життя в новому ролику. Відео являє собою нарізку кадрів з батьківського життя – клопіткого і часто стомлюючого. Мережа ресторанів позиціонує себе як заслужений відпочинок як для дітей, так і для їх батьків. У відео звучить трек Smack My Bitch Up від групи The Prodigy.
Nike
Nike розповів історію трьох дівчат, над якими знущаються в японській школі через їх расову і національну приналежність. Компанія зіткнулася з негативною реакцією через відео. Користувачі вважають, що іноземний бренд не повинен втручатися в такі чутливі внутрішні питання країни.
METRO
METRO і Serviceplan закликають дати кухні відпочити на Різдво. Мета глобальної кампанії – спонукати якомога більшу кількість людей замовити свої улюблені різдвяні страви в найближчому ресторані. Ролик демонструє повсякденне життя звичайної сім’ї в 2020-му.
Читайте також
Реклама тижня: McDonald’s, John Lewis, Sheba, Posten та різдвяне “Кримінальне чтиво”