
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
В Києві зняли нову рекламу Jack Daniel’s. За сюжетом люди наважуються на божевільні речі, які завжди мріяли зробити: викидають під час дзвінка шефа смартфон в озеро, замовляють усі страви в меню дорогого ресторану та інше. На думку бренда, під час пандемії, щоб привнести в життя трохи задоволення, бунтарські вчинки нікому не завадить.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=Z1I3pLHhxWo&feature=emb_logo&ab_channel=JackDaniel%27s
Samsung створив відео за мотивами реальної фотографії. Все почалося з мішка цибулі, довкола якого й побудували історію раптової закоханості двох незнайомців з конкуруючих закладів. Надихнув компанію на креатив знімок користувача scottanders44, який виклав фото зі звичайним луком і підписав його: «7 мішків сліз на продаж».
Nike створив “Табір наступного рівня”, де найбільш відчайдушні геймери прокачують свої скілли. В першій кіберспортивній рекламі бренду геймери тренують своє тіло і розум, протистоять тролінгу і збирають кубик Рубіка на швидкість. У ролику знялися професійні гравці League of Legends Pro League з Китаю.
Сосиски Глобино отримали обличчя, причому не лише бренду, а й “обличчя” в прямому сенсі цього слова. Ним став Потап, сосиски з фізіономією якого варять, кладуть в бутерброд, наколюють на виделку та згодовують собаці. Нову рекламну кампанію для ТМ “Глобино” розробив Fedoriv Agency.
На фоні зростання рівня зараження Covid-19 в світі, Burger King вирішив підкреслити, що продовжує дотримуватись усіх заходів безпеки. Для цього звернулись до пародії на авіаційні інструкції з безпеки під час польоту. Тільки в цьому випадку розповідь іде про дотримання дистанції між співробітниками, обов’язкове носіння масок і рукавичок, дезінфекції поверхонь та безконтактної оплати. Капітана повітряного судна зіграв французький актор Фред Тісто.
Читайте також
Реклама тижня: Eldorado, R.M.Williams, Київстар, Pornhub і Довбуш