Реклама тижня: Giulia, OLX, Fujifilm, Toyota і Тіна Кароль

Реклама тижня: Giulia, OLX, Fujifilm, Toyota і Тіна Кароль

14.03.2021 09:00
  1604
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Giulia

Національний виробник панчошно-шкарпеткових виробів бренд Giulia представив колаборацію з Тіною Кароль. Колекція виробів, обличчям якої стала співачка, має назву “Скандал”. Такий напис на колготках – це алегорія жіночого життя, як його сприймає бренд: “рівний акуратний почерк, що переходить в стрілки на моделях – характер прямий та лагідний, але ніколи не вгадаєш, коли може трапитись цей самий скандал”.

OLX

OLX та Saatchi & Saatchi Ukraine запустили нову кампанію про OLX Доставка. В основі роликів лежить проста життєва правда — усім іноді потрібна підказка, щоб, нарешті, зважитись на перший крок, зміни в житті чи на покупку. Цю роль у відео виконує “знак” від компанії. Помітний, великий, хоча й не завжди очікуваний.

Toyota

Схоже, що світовий автомобільний бренд Toyota втомився знімати класичні відео про круті автівки, тож подався цього разу в класику спортивної реклами. В новому відео бренду все, як треба – драма, історія успіху параолімпійської чемпіонки з плавання Джесіка Лонг з подоланням всіх труднощів. Цілком ймовірно, що варто чекати на Toyota серед спонсорів літніх Олімпійськіх ігр, які перенесені на 2021 рік (поки що).

https://www.youtube.com/watch?v=fqWG5_7nwyk&;feature=emb_logo

Evian

Компанія з виробництва питної води Evian обрала новим обличчям бренду співачку Dua Lipa. В рекламному ролику поп-зірка перевіряє саундтрек перед виступом, акапельно виконуючи свою пісню “Levitating”. Мета кампанії – проста асоціація між чистим голосом та чистою водою.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Q3_OJd0OLBM&feature=emb_logo

Fujifilm

Український фотограф Тарас Бичко став новим героєм японської компанії Fujifilm. Тарас займається документальною та вуличною фотографією, а свій стиль називає лайф-фотографією. Відео вийшло в рамках рубрики “Make more with Less”, в якій Fujifilm знайомить глядачів з фотографами з різних країн.

Читайте також

Реклама тижня: Dior, Jeep, Estée Lauder, Ана де Армас та Кара Делевінь

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  51
Усі новини ринку