Реклама тижня: Giulia, OLX, Fujifilm, Toyota і Тіна Кароль
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Giulia
Національний виробник панчошно-шкарпеткових виробів бренд Giulia представив колаборацію з Тіною Кароль. Колекція виробів, обличчям якої стала співачка, має назву “Скандал”. Такий напис на колготках – це алегорія жіночого життя, як його сприймає бренд: “рівний акуратний почерк, що переходить в стрілки на моделях – характер прямий та лагідний, але ніколи не вгадаєш, коли може трапитись цей самий скандал”.
OLX
OLX та Saatchi & Saatchi Ukraine запустили нову кампанію про OLX Доставка. В основі роликів лежить проста життєва правда — усім іноді потрібна підказка, щоб, нарешті, зважитись на перший крок, зміни в житті чи на покупку. Цю роль у відео виконує “знак” від компанії. Помітний, великий, хоча й не завжди очікуваний.
Toyota
Схоже, що світовий автомобільний бренд Toyota втомився знімати класичні відео про круті автівки, тож подався цього разу в класику спортивної реклами. В новому відео бренду все, як треба – драма, історія успіху параолімпійської чемпіонки з плавання Джесіка Лонг з подоланням всіх труднощів. Цілком ймовірно, що варто чекати на Toyota серед спонсорів літніх Олімпійськіх ігр, які перенесені на 2021 рік (поки що).
https://www.youtube.com/watch?v=fqWG5_7nwyk&;feature=emb_logo
Evian
Компанія з виробництва питної води Evian обрала новим обличчям бренду співачку Dua Lipa. В рекламному ролику поп-зірка перевіряє саундтрек перед виступом, акапельно виконуючи свою пісню “Levitating”. Мета кампанії – проста асоціація між чистим голосом та чистою водою.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Q3_OJd0OLBM&feature=emb_logo
Fujifilm
Український фотограф Тарас Бичко став новим героєм японської компанії Fujifilm. Тарас займається документальною та вуличною фотографією, а свій стиль називає лайф-фотографією. Відео вийшло в рамках рубрики “Make more with Less”, в якій Fujifilm знайомить глядачів з фотографами з різних країн.
Читайте також
Реклама тижня: Dior, Jeep, Estée Lauder, Ана де Армас та Кара Делевінь